Vad gör ni i kväll?
Kollar på Idol.
Tittar mellanåt men har tv bakom mej 😃Så jag kanske mer lyssnar istället
Har besök av min kusin-syster. Vi ska besöka vår moster imorgon. Ser på idol. Riktigt bra!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Kikat på senaste avsnittet av Supernatural och ätit whiskyädelomelett. :) Nu blir det bara slappa och ta det lugnt fram till sovdags.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Kvällen blev fylld med blandad kompott av aktiviteter med familjen. Nu när se andra somnat kollar jag in vad som hänt i trådarna på iFokus. Bästa dator-fredagsmyset hittar man givetvis här på LK.😃
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
Missade mycket av de… Men de är väl final nästa vecka
Skön hemmkväll för mig och min man! Just nu slappar vi i köket efter en dag med diverse ärenden och inköp. Om ett par timmar ska vi äta middag, ostar, kex, charkgrejer och vin blir det då, kanske ackompanjerat av någon film.
/Christina
Snöar ute idag Malmö, Ren chock när man ser de hehe
Min man håller på och "snickrar" ihop något ute i sin verkstad (lekstuga) och jag sitter här proppmätt.
Han kommer säkert in till TV:n och mig när Downtown Abbey börjar.
/Maria
Det är inte ofta Skåne får snö före oss i Norduppland, men vi har inte fått en enda flinga här 😉
Nä när de händer så blir de kaos här nere,, tågen slutar fungera bilarna åker ur vägen 😃
Jag sitter och lyssnar på musik och kollar vad som hänt på iFokus under kvällen.
Eftersom det bara var skit på vanliga kanalerna så kollade vi på ett gammalt Morden i Midsomer på 8an.
Vi har varit på teater och sen ätit pizza.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gick ut 12.45, kom hem 19.25. Har ont i ryggen och benen av allt travande idag. Var på en vernissage med en kompis och det var en kompis till oss som hade den också. Dels var det sista dagen och dels fyller hon snart år, så vi passade på och firade ordentligt och sen hjälpte vi henne med att plocka ner tavlorna och köra hem dem. Det var en riktig trevlig stund med mycket prat och godsaker.
Nu är det bara skönt att sitta hemma och koppla av en stund, i morgon är det dags för nästa kalas!😉😃
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#13 Jag förstår att du inte gillar Downton Abbey. För mig är det den bästa TV-timmen på hela veckan. Mina kära familjemedlemmar kan välja TV-kanal som de vill 6 dagar och 23 timmar i veckan. Men den timmen min favorit-TV-serie går - då håller mor i huset fjärrkontrollen i ett fast grepp.🤓
#16 Nej jag gillar inte sådana serier, för mycket babbel och tjafsande för min smak, fast jag tycker Maggie Smith är en fantastisk skådis.
#16 Om Maggie Smith är vi helt överens. Hon är min favoritskådis i Downton Abbey. Hon är suverän i rollen som den gamla änkenåden.
Håller med om att Maggie Smith är helt underbar. Min favorit också.
Hon har gjort många härliga roller genom åren.
/Maria
Här blir det senaste avsnittet av Grimm ikväll. Sen blir det nog lugnt och en del läsning för min del. Njuter av att slippa ta hand om tvätten idag. :)
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Funderar på ta ett simhopp i badkaret ligga där njuta lite, Men de blir så jobbigt städa undan allt vatten efteråt, så jag lägger mig försiktigt istället i badkaret😃
Får se om de finns något på dumburken eller om jag ska ta fram en film titta på
Tvättat har jag gjort de var rätt mycket efter semestern
Sen kom grannen på första våningen sa att en mus har kommet in på deras balkong
Ska tror att jag fick brott kollade efter hemma,
Nu så stängs balkongdörren, Inga katter där ute tills jag är hundra på att ingen mus är där
Har inglasad balkong
Jag och min sambo såg sista avsnittet av Bron. Han är väldigt kvällstrött och brukar lägga sig före kl 22. Men han biter ihop på söndagkvällarna för att inte missa veckans avsnitt. Jag har erbjudit mig att spela in programmet åt honom, men han säger varje gång att han vill se det när det sänds. Jag misstänker att det mest handlar om att han är så ovillig att hantera TV-boxen. Fast det säger han förstås inte högt.😃
#22. Har jag missat något nu om Bron, det var väl det näst sista avsnittet?🤔
Den serien är verkligen bra, tycker synd om Saga och undrar om vi någon gång får reda på sanningen om varför hon är som hon är?🤐
Nej då, Stollan, du har inte missat något. Det var jag som missade att skriva ordet "näst" framför "sista avsnittet" i mitt inlägg.😊
👍