Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 626 ggr
carro.
0

Så mycket bättre

Såg någon så mycket bättre ikväll? Det var Andreas Kleerups dag. Jag vet typ inget om honom, har bara sett honom på bild i någon skvallerblaska. Jag tyckte bara att han sluddrade extremt mycket. Jag hörde knappt vad han sa. Tror ni han medverkar i programmet och är drogpåverkad? Jag tyckte då han verkade väldigt "flummig" eller har han någon sjukdom?

Annielle
0

ADHD och tics har han , mer vet jag inte.

Men jag tror inte att han var drogpåverkad, tror helt enkelt han har problem med talet.

Synd att det var svårt att höra vad han sa.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Då är vi två och hrelt ärlig förstår jag inte problematiken han har? Är han den enda på denna jord med en käresta i en annan världsel?

[Garntroll]
0

Jag såg det. Jag har följt hela serien i år.

aggeelin
0

Så mycket bra är det! Och Klerup har en massa problem och är ett musikaliskt geni!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
1

Jag tycker att årets upplaga av programmet är det sämsta hittills. Tjejerna är duktiga och kan göra nästan vilken skitlåt som helst till något bra, men killarna/gubbarna är urtrista och enformiga. I kväll var det ingen låt som föll mig i smaken, så jag snabblyssnade mig igenom programmet på tio minuter.

Annielle
0

Jag håller med om att det är den sämsta upplagan hittills och att det här programmet var det tristaste hittills.

Tycker även att Miriam Bryant är så grymt mycket bättre än de övriga och gör allting så sjukt bra att de andra framstår som sämre än vad de egentligen är.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

[Garntroll]
0

Jag råkar gilla Lisa Nilsson , Niklas Strömstedt och Klerup känns rätt intressant.

Maria
0

Jag har inte sett programmet alls denna omgång och det verkar inte som om jag går miste om så mycket.

/Maria

[peter54]
0

#7 Jag gillar också Lisa Nilsson mycket för att hon är så professionell att hon kan göra något bra av nästan vad som helst.

Niklas Strömstedt har jag aldrig gillat något vidare, jag tycker att han gör allt så förbaskat gulligt. Kleerup är en duktig producent, men hans egna sånginsatser lämnar jag helt därhän. De andra två tjejerna i programmet är också duktiga, men jag blev lite trött när det där gudssnacket dök upp. Då zappar jag bort direkt.