Godmorgon fredag 23 okt
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon från Sahlgrenska och ett blåsigt Göteborg.
/Maria
Dagen ljusnar - nästa vecka vid den ´här tiden är det redan ljust. Nu ska jag stoppa ner det sista av frukosten i magen och sen iväg till jobbet. Mötesförmiddag, inte roligt.
Godmorgon.
Idag ska jag hoppa in och jobba extra med Rädda Barnen. Vi kommer hålla vår vanliga samtalsgrupp, men vi vill också finnas på plats och visa att vi finns på skolan. Hela morgonen kommer gå ut på att följa nyheter.
Det är så svårt att inte lägga egna känslor och tankar i det som har hänt, både som (blivande) lärare och barnaktivist. Så efter att vi varit på skolan ska vi sätta oss ner tillsammans i arbetsgruppen och ventilera lite.
Hoppas ni får en bra fredag.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Ska nu på morgonen till Karolinska för lite sjukgymnastik. Sedan är troligen dagen fri, Nej vänta, måste hem för det kommer kattmatleverans under dagen
Godmorgon
Ny dag solen skiner ute, Jag ska jobba helg kväll idag. Får se hur det går för jag har ont i min rygg idag. Inte roligt alls,
Kollade på tv2 idag av en konstig anledning, Väldigt intressant program Illusion eller verklighet.
Ha en skön fredag
God morgon , mår inte helt bra idag 😣 ska ut med min hund i solskenet då kanske det blir lite bättre . Ha en fin fredag 😊

God middag!
Soligt och blå himmel men blåsigt🙂
#3 Bra med engagemang för barnen Aftur, goda krafter behövs👍
Idag har jag mycket som behöver göras så dagen kommer att gå fort.
Ha det gott med allt ni gör🌺
God eftermiddag!
Njuter av en ledig dag och böckerna jag beställde som kom igår. :) Om en stund kommer min sambo hem från jobbet, så då blir det lite myskväll och titta på Supernatural. :)
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Solsken och jättefint ute men tyvärr vaknade jag med huvudvärk så jag har legat i sängen i stort hela dagen.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#10 Stackare! Hoppas det är bättre nu!
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
#11. Tack, ja nu är det borta. Synd bara att slösa bort en så fin dag i sängen. I morgon har de lovat molnigt väder och då är det ju inte lika kul att vara ute.
#12 Ska visst bli sol till söndag igen
#13. Här nere skulle det väl mest vara molnigt eller molnigt med regn.
Vad jag fattat så gäller det lördagen, men söndagen skulle solen komma
#15. Den som lever får se!👍
Duger vädret ska jag ut på stan och fota
Det blev ingen vidare succé när det gäller att gratulera min morsa på hennes födelsedag. Hon hade sannolikt dragit ur telefonen, så jag nåde henne inte. Jag ringde syrran och frågade om hon hört något, men det hade hon inte. Morsan hade kallat syrran idiot härom dagen, så hon var väl inte så ivrig att få kontakt heller.
Vad ska man säga, ingenting nytt under solen 😴
#18 tråkigt. Men utifrån det du berättat förut så var det kanske inte helt oväntat - givetvis är det tråkigt att det är så.
#19 Ja det är tråkigt, det finns en handfull gamla tanter som har varit mer morsa åt mig än min egen någonsin varit, så jag är rätt härdad, men ofattbart synd och tråkigt är det. Jag hade gärna sett att det skulle bli ändring någon enda gång.
#20 Jag ska inte säga att jag vet hur det är för alla problem är av olika natur men jag kan sätta mig in i känslan av att önska en ändring.
/Maria
#21 Jo, men den har vi barn givit upp för många år sedan. Känslostörda människor är och förblir känslostörda och socialt inkompetenta oavsett hur lång tid det går.
#22 Ja alla blir inte visa med åldern…
/Maria