God Morgon 9 Oktober
Önskar alla god morgon.
Här är det nästan 5 grader plus. Inte just nåt planerat för dagen. Ev ut och åka långtur med bilen för jag fått felmeddelande i den som ev rättas till av långkörning. Får se. Nu ska jag lite senare än vanligt leta mig till sängen.
Hoppas ni får en bra fredag.
Bild från pixabay.com
.
God morgon 🙂
Några få plusgrader, men det är frost på bilen så det måste ha varit minusgrader tidigare. Jag är på G till dialysen som vanligt. Fjärde ungen tittade ut ur ägget igår kväll, den såg lite märklig ut, som om den var i öms redan, jag har lite tvivel om den.
God morgon. Uppe tidigt för jag sk till sjukgymnasten. Känns inte bra vara upp den här tiden. Känns som man inte sovit färdigt. Å andra sidan får jag uppleva en hel dag.
Godmorgon på er! Jag önskar er en fin fredag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Här är det fint och soligt 🙂 Jag ska strax sätta mig och läsa, det börjar bli dags att ta tag i litteraturen. Hittills är det i alla fall väldigt kul med specialpedagogik! Men det är verkligen jättemycket litteratur. 2000 sidor på fyra veckor ungefär.
Jag ska börja sy på min halloween-dräkt också är tanken.
Hoppas ni får en bra fredag!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

God morgon!
Solen tittar fram, hoppas på en fin dag.
Ha en trevlig fredag🌺
God morgon
Så gott de ser ut på bilden Annia, Härlig frukost bild
Jobbar kväll och helgen,. Lång helg
Kallt är de så jag tror att jag tar tjockare jacka på mig. Undrar om de har satt på värmen i huset, Får sätta på elementen se om de kommer värme
Ha en skön fredag.
Tänd ett ljus för våran cristine som begravs idag
Att köra bil långt i låg hastighet är ingen höjdare. Gjort det, men gjorde ingen skillnad så får lämna in bilen på verkstad så de får koppla in datorn och kolla vad som är fel.
Här har det varit rätt skapligt väder i alla fall, alltid nåt.
.
God kväll 🙂
Jag såg att jag skrev att det var några plusgrader i morse, men det var 5 minus och nu är det 3 minusgrader, himlen är klar och molnfri.
Den fjärde ungen tog sig ur ägget under natten, men sedan dog den. Varför vet jag inte, den ser stor och fin ut.