Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 580 ggr
aggeelin
0

Godmorgon onsdag 7 okt

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
0

God morgon🙂

Här är det lika blåsigt som igår, 10 grader.

Önskar all en fin dag🌺

Leffe
0
aggeelin
0

Burr så kallt det känns ute idag!

[peter54]
0

God sen eftermiddag 🙂

Här var fem minusgrader i morse, nu är det tre plusgrader. Jag har inget kul att berätta eftersom jag varit på dialysen hela dagen och där är det mest "sejmosejmo".

stina63
0

God eftermiddag

Blåser idag också kallt är de,.
Men inget att göra åt de.
Ledig dag i morgon skönt, Får se vad jag ska göra,
Ha en skön Onsdag

[peter54]
0

Har ni varit ute och kollat kvällshimlen? Vi har norrsken här nu. Inte så starkt och tydligt som det var i Jämtland, men tydligt nog för de här breddgraderna. Går inte att fota, kameran tar 30 sekunder på sig att exponera.

Tarotstollan
0

Var ute en stund vid 19 tiden, det blåste bra men jag såg inget norrsken.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carrosh
0

Gokvälls!

Varit en väldigt konstig dag idag. Eller, det har känts konstigt iaf. Haft huvudvärk ett par dagar pga väderomställningen/årstidsomställningen, och har 2 veckor med bara nattjobb, så när man är ledig flyter dagarna liksom ihop lite.
Haft sovit rätt kasst pga huvudvärk, och när jag tänkte ta åtminestone en powernap här mitt på dagen så somnade jag så hårt att jag somnade ifrån alarm och ringningar och sov rätt av 6 timmar. Blev lite förvånad när det var mörkt ute när jag vaknade.
Jag som hade tänkt passa på med lite städning nu när jag har tid, men så blev det inte riktigt. Men man får ta det för vad det är, och jag är glad ändå. 🙂 Nu ska jag impregnera mina nya vinterkängor! 😃

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

aggeelin
0

#8 skönt att sova men kanske inte när det blir för mycket :)

Carrosh
0

#9 Egentligen var det ju för lite. 6 timmar på nästan två dygn. Sov knappt något dagen innan heller. :/ Men, det börjar bli bättre nu. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!