God Morgon 2 Oktober
Önskar alla God morgon
Nu har vi gått in i oktober, men just nu är det nästan sommartemperatur ute. Är 11 grader plus. Får väl se hur länge den värmen håller i sig.
Är ju fortfarande mörkt ute så ser inte, men just nu låter det som det regnar ute. Hoppas det blir uppehåll senare idag så det går att göra nåt ute.
Bilden är från imagebase.net men det är så det börjat se ut mer och mer här hemma.
Hoppas ni får en bra dag.
.
God morgon 🙂
Här ska visst bli 18 grader idag, men det märker inte jag mycket av, ska till dialysen nu.
Godmorgon på er!
Solen skiner och det ser ut att bli en fin dag. Frukosten är snart i magen och det är dags för jobb. Jag ser fram emot en ledig helg.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Jag sitter och dricker morgonte. Det är lugnet före stormen just nu. Jag har en dag fullproppad med städning, bakning och glasskapande, och så ska jag på möte med projektgruppen på Rädda Barnen ikväll. PUH!
hoppas ni får en bra fredag 🙂
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God morgon
En av mina lediga dagar. varit uppe tidigt,. Var hos tandläkaren. sedan hem tänkte ja stina bara att sätta igång städa.
Nu fikar jag och sedan iväg till stugan fortsätta lite där med,
Ha en bra dag
Har ringt för att boka tid hos sjukgymnast. Finns inga tider på flera veckor. Ska på drop-in på tisdag