Godmorgon tisdag 30 juni
Godmorgon på er! Hälsningar från yogadagar på Loka Brunn!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Morgon!
Hoppas på lite bra väder. Hoppats på åska länge nu men vägrar komma :( Älskar de vårar & somrar när detåskar mycket men varit dåligt av det senaste 2-3 somrarna/vårarna :( Kommer få muller sedan har det varit över :(
Var på kattuställning i lördags. Igår var sambons lillasyster och hennes pojk här i några timmar. Massa bus! Tänk att han blir 1 år nu i juli, inte klokt. Och idag fyller ena kusinen till mig 16 år. Vart tar tiden vägen? xD
Freya ville vara med idag ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Här skiner solen!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nu skiner solen här med 👍
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God middag
Solen skiner idag härligt. Rätt varmt ute precis lagom. De blåser som vanligt också Men helt okej.
Ha en skön dag
Tjohooo på er. Här skiner solen också. Härligt.
Jag pratade precis med min man. Han har beställt en braskamin så nu kanske vi kan få mysa vid brasan till hösten😉
/Maria
God eftermiddag 🙂
Jaså det var dit solen drog, ja det var väl dags för sörlänningarna att få lite naturligt D nu 😉 Hos oss är det jämngrått, men uppehåll och ganska varmt, 20 grader.
Hej igen härinne !
Jo, varmt har vi med..riktig sommarvärme !
# 5 Härligt med braskamin ! Vi ska också installera en i vår vinterträdgård. Ser fram emot många, mysiga höstkvällar. 🙂
Fin dag till Er !
Nu har det övergått i solsken här också och temperaturen har stigit till runt 23 i skuggan.
Här har varit solsken och varmt hela dagen, som mest var det uppe över 30 C !på balkongen. Som vanligt så glömmer jag av att det blivit varmt så snabbt och slänger på mig jacka i farten när jag skall ut, vilket brukar sluta med att jag håller på att tuppa av, av värmeslag halvvägs dit jag skall. Att ta av sig jackan och gå och släpa på den är så jobbigt att jag oftast härdar ut och har på mig den ändå!😉 Nu har de lovat att det skall bli ännu varmare de närmaste dagarna, så jag hoppas att jag kommer ihåg det när jag skall ut!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Tänkte lägga med en bild till inlägget #8, men batteriet tog slut precis när jag skulle tanka över till datorn. Nu har jag laddat batteriet och lägger in solbilden.
Stommen till min redskapsbod artar sig, bara ett lass grus kvar och två stolpar, sedan är det dags att förbereda för taket med reglar och läkt.
# 10
Kul att se hur det går framåt !