Godmorgon 19 juni midsommar
Godmorgon på er! Jag önskar er alla en riktigt skön dag - denna midsommarafton.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Tack, och detsamma :)
Tack detsamma, hoppas ni alla får en fin midsommarafton, trots vädrets makter inte står oss bi ☔️
Önskar er god morgon, men säger själv god natt för jag ska leta mig till sängen. Sagt det ska bli regn idag, får väl se om det stämmer.
Önskar alla får en trevlig dag.
.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack det samma A gge och önskar er en glad och härlig midsommar.
Det kan vara mysigt med regn också.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Tack agge. Detsamma till er☀️
Tack och jag önskar er alla en skön midsommar
God eftermiddag 🙂
På utflykt
Å bilden
Å bilden
Å bilden
#12 Agge, varför gör du ett nytt inägg för varje försök? Du kan ju bara prova igen och igen i första inägget du gör tills du ser att bilden kommer med.
God kväll och glad midsommar på er!! Idag har jag jobbat min sista dag och nu har jag äntligen min efterlängtade semester . Ikväll har jag varit otraditionell och tvättat på själva midsommarafton . Men jag åker bort på söndag så vad gör man . Längtar till kursen, ska bli kul och spännande . Hoppas ni alla haft en trevlig dag !!
#13 ja. Jag ser att bilden inte kommer med. Då skriver jag något i rutan och försöker skicka samma bild igen.
#15 Jo jag ser att du gör så, men du kan ju klicka på "hantera" nere till höger på din senaste post och göra om bilduppladdningen i samma post istället så slipper du en hel radda med misslyckande bilduppladdningar 🙂
Om du använt "hantera" i #8 tills du fick med din bild, hade du inte behövt göra inläggen 9, 10, 11 och 12.