Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 476 ggr
aggeelin
0

Godmorgon torsdag 11 juni

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

Solen skiner!

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det sett ut som en bra dag idag!

stina63
0

God morgon
Solen försvann över Malmö. Undrar var den tog vägen? Men den kommer igen antar jag .
Sitter under täcket för de är lite kyligt här inne i stugan.
Köpte en ny häcksax igår. Behöver en ny
Ha en bra dag

Afturelding
0

Godmorgon!

Nu är jag äntligen stilla för ett tag. Jag hann med mycket kul igår dock, bl.a hann jag till bokhandeln och köpte ett fysiskt exemplar av en bok som min bästa vän är publicerad i 🙂Men idag ska jag bara ta det lugnt. Förmodligen spela lite.

Hoppas ni får en bra dag!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Maria
0

Godmorgon på er från ett soligt Götebrog.

Känns härligt att kunna skriva det.

/Maria

Intehärutandär
0

Jag ligger i sängen med ångest för jag har sådan värk att jag inte tog mig till styvsonens skolavslutning. Och för tårtan som ska slängas ihop. Blir dock kvar i sängen för att hoppas att det värsta släpper snart. Verkar bli fint studentväder idag. Bussarna har flaggor på. Sonen slutade 9:an igår.

[Sisa2]
0

God morgon !

# 2   Ser ut att bli en upp-och-ner-vänd dag !    😃

Skolavslutningar och studenter…många minnen dyker upp !

Ikväll ska jag börja på mitt nya jobb och visst har jag lite pirr i magen, men jag ser fram emot det också.

Ha en fin dag alla !     🙂

Fridaaaa
0

God förmiddag!

Helt ljuvligt väder ute. Tvättar för fulla muggar och hänger ut 👍 Mycket bättre än torktumlare 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Intehärutandär
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fann ett par värkisar, så nu är jag snart på benen. Vi ska inviga verandan för säsongen. Och grilla.

Toyan
0

God förmiddag! Idag är det mulet och kyligt, igår var det sommar, väldigt Växlande v äder. Ha en fin dag allihopa.🌼

[peter54]
0

God eftermiddag 🙂

Fint väder, växlande molnighet med mycket sol emellanåt och 19 grader. Idag är det ungarnas första sommarlovsdag och de har drönat ordentligt, de kom nerdrullande vid halv elva ungefär.