God morgon den 27 maj-15
.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
En underbar morgon. Frukost i uterummet. Nu snart dags att skutta iväg till jobbet - eller jag får nog ta cykeln.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Morgon!
Vaknade med täppt näsa, lagom skoj. Trodde dagen skulle bli bättre än igår men tja verkar inte så, men hoppas på det. Blir att plugga, städa och fixa med djuren idag. Måste ta tag i pluggandet, lätt att skjuta det åt sidan, det är jag mästare på :/ Men finns ingen motivering till att plugga just nu, vill bara ha sommarlov :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

God förmiddag! Vacker bild Christine. Krya på dig Frida. Kyligt idag, blåser och är 11 grader, blir en promenad med barnbarnet.🌻 Ha en fin onsdag.
God eftermiddag! Min mobils klocka gick plötsligt fel idag. Den fick för sig att gå en halvtimme före och sen upptäckte jag även att den gått bak i tiden till den 14 januari! Var förvirrande ett tag. Men nu är allt som det ska igen. Bilen är på service. Hoppas den blir klar strax, så kan vi göra flera flugor på smällen och åka till motionsspåret, mataffären, ikea och kanske köpa kort till Mors dag. Postar man idag innan tömning hinner de fram till fredag då?
God kvälls.
Så då har man betalt räkningarna också , skönt. Blev pengar över till spara också
Vi har haft grillfest på mitt jobb. Med boende och anhöriga. Roligt men de var kallt blåsigt.