God morgon 15 Maj
God morgon
Härligt väder ute. Solen skiner idag med.
Jobbar helgen så jag vet vart jag ska vara.
Tänkte sätta in en bild men de vill inte alls.
Önskar er en skön fredag

Godmorgon! Solen skiner!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon Stina och alla andra som droppar in.
Jag har en semesterdag idag så det blir en långhelg. Solen skiner, min man jobbar och jag ska göra "ingenting"😃
/Maria
Härligt att inte göra ingenting.
Fick klistra in bilden istället
Hittade en bild från FB som jag la in för exakt ett år sedan.
God förmiddag! Här skiner solen också. Jag ser fram emot en ganska soft dag, och mot kvällen får jag besök som stannar några dagar :) Så fort solen tittar runt hörnet får det allt bli en kaffe eller rent av lunch på balkongen!
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

God förmiddag!
Fin bild stina. Härligt väder, blir en långpromenad och njuta av allt det vackra🙂
#0 å så fin bild!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hej mitt i lunchen,
ingen sol här, bara grått o mulet. Kan tro det är höst !
Att göra idag..vet inte ! Tar nog dan som den kommer ! 👍
Må så gott !
Nu ska vi äta nåt gott o kolla lite TV ! Skönt att kura framför TV:n då vädret är grått och tråkigt !
Vad gör Ni ? 🙂
Hupp, spenderade eftermiddagen-kvällen den 15:e på akuten, igen. Denna gång med vrickad vänsterfot och sprucket högerknä. Blev sydd med 13 stygn. Så nu (så här På måndagen) har jag ont… :P igen
//Ida
#9 Du som skulle ha en soft dag, vad hände? Ramlade ner från balkongen? Hoppas du snabbt blir bra igen
#10 Jag var ute med hunden och 1/3 in i promenaden vrickar jag foten igen, samma som för två veckor sen. Jag landade så jag spräckte knät (inga skelettskador varken i fot eller knä). Så min lugna dag slutade med en kväll på akuten.. Mitt besök, fick komma och möta mig på akuten istället för att jag mötte honom på stationen. Och helgen blev inte alls som vi planerat. Jag har fortfarande ont, och har svårt att gå.
//Ida