Godmorgon onsdag 25 mars
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Idag är jag inte fullt lika pigg. Men med lite frukost och kaffe så kanske det blir människa av mig snart 😃
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Idag r det iskallt ute igen. Burr. Jag ska jobba hemifrån en liten stund på morgonen, kanske är det varmare ute om en timme? 😂
#1 Hur gick det med den "felaktigt" underkända rapporten?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#2 Det löste sig tillslut. Jag fick C på kursen i slutändan 👍 Blev som tur var inget strul med CSN heller.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God morgon, god morgon!
Solen skiner och jag har strax stökat bort morgonsysslorna så det mesta av dagen ska tillbringas ute i det vackra vädret har jag tänkt.
Bra dag på er!☀️
Go´morron alla som tittar in, solen strålar och gör en glad. Blir vädret fint till helgen så ska vi ut i trädgården och borra en massa hål för bärbuskar jag har köp..7 st
röda vinbär , krusbär, hallon och blåbärsbuskar.
Ha en solig oh fin dag1
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God dag!
Här är sjukstuga. Både jag & sambo = feber och förkylning. Härligt, eller inte. Smittade förmodligen av min lillebror i söndags. Mamma ligger med idag med feber. Jippie! Not. Skulle hälsat på min praktikplats idag men stenkört.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon! Sviiiiinkallt var det ute! Men nu känns det som att solen börjar titta fram! 🙂
Har dock värsta dagen på månaden idag (mensens andra dag), och det jag tänkte trösta mig med idag är lite Ben & Jerrys, som jag hittade på extrapris på Ica.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Sen god kväller. Här var det fint väder, men vinden bet ordentligt, gick genom allt. Varit runt och gjort slut på en massa pengar.
.