Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 453 ggr
aggeelin
0

Godmorgon onsdag 25 mars

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Afturelding
0

Godmorgon!

Idag är jag inte fullt lika pigg. Men med lite frukost och kaffe så kanske det blir människa av mig snart 😃

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

aggeelin
0

Idag r det iskallt ute igen. Burr. Jag ska jobba hemifrån en liten stund på morgonen, kanske är det varmare ute om en timme? 😂

#1 Hur gick det med den "felaktigt" underkända rapporten?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Afturelding
0

#2 Det löste sig tillslut. Jag fick C på kursen i slutändan 👍 Blev som tur var inget strul med CSN heller.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[GunillaF]
0

God morgon, god morgon!

Solen skiner och jag har strax stökat bort morgonsysslorna så det mesta av dagen ska tillbringas  ute i det vackra vädret har jag tänkt.

Bra dag på er!☀️

Cristine
0

Go´morron alla som tittar in, solen strålar och gör en glad. Blir vädret fint till helgen så ska vi ut i trädgården och borra en massa hål för bärbuskar jag har köp..7 st

röda vinbär , krusbär, hallon och blåbärsbuskar.

Ha en solig oh fin dag1

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
1

God dag!

Här är sjukstuga. Både jag & sambo = feber och förkylning. Härligt, eller inte. Smittade förmodligen av min lillebror i söndags. Mamma ligger med idag med feber. Jippie! Not. Skulle hälsat på min praktikplats idag men stenkört.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Carrosh
0

Godmorgon! Sviiiiinkallt var det ute! Men nu känns det som att solen börjar titta fram! 🙂

Har dock värsta dagen på månaden idag (mensens andra dag), och det jag tänkte trösta mig med idag är lite Ben & Jerrys, som jag hittade på extrapris på Ica.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

annia1
0

Sen god kväller. Här var det fint väder, men vinden bet ordentligt, gick genom allt. Varit runt och gjort slut på en massa pengar.

.