Godmorgon onsdag 18 mars
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Solen skiner och det är två grader kallt ute idag. Det ser ut att bli en fin dag. Jag kommer att ha fullt upp på jobbet så jag inte hinner se det - men - snart cyklar jag till jobbet och kommer att njuta av varenda cykeltag!
Önskar er en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gomorron ni cykelälskare Agge och Tina, ni är ju året runt trampare, här börjar de plocka fram dem nu, tor att jag aldrig sett en cyklist här på vintern, de hör sommaren till här i norrland.
Däremot kan jag e skidåkare på sommaren, många stavar sig förbi mitt hus.
Önskar er en fin dag och färglad natt!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon cristine
Hehe ja här nere i skåne är de mest barmark ingen snö. Men även om de är snö så cyklar man här ändå.
Fick fina blommor från sonens skola idag. Imorgon ska vi få klä på henne en ny pyjamas (köpte aldrig några nya kläder under graviditeten till henne) och en ny mössa, innan jag får lägga henne i kistan vi beställt. Köpte en bit baby-tyg med att lägga i ovanpå täcket, med spetskanter på överlakanet vikt över kanten.
Var jobbigt att gå runt rödgråten idag och undvika allas blickar. Bara en välmenad kommentar från kassörskan "Är Du säker på storlek?/Du kan byta in inom x dagar" känns som en tagg i hjärtat direkt.