Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 573 ggr
annia1
0

God Morgon 29 Januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar alla LK:are en god morgon.

Här är det 1 grad plus och det kommer ner nåt. Antar att det är åt det blötare hållet. Tycker vädret kan ta och bestämma sig nu. Endera ha vinter ett tag till eller så bli vår.
Enda ljuspunkten är väl just ljuset att det börjat märkas att det går mot ljusare tider.

Hoppas ni får en bra dag.

Bild från pixabay.com

.

[Lillmatten]
0

God morgon! Idag är det teater som står på schemat.  Inte illa för att gå på natur ;) Under några veckor på historia-och svenska lektionerna har vi först valt en intressant händelse som hänt i Svensk historia, t.ex utvandringen till Amerika m.m. Sedan kommit på en historia om händelsen och sedan skrivit manus och tillsist övat in allt och filmat eller övat för att utföra teater "live" och idag är äntligen dagen vi ska börja redovisa! Ska bli så kul att se vad de andra grupperna har hittat på 😃 Själv har jag och två till statarna som tema :)

fotokrafs
0

God morgon! Här är snöregn. Inget jag längtar att gå ut i. Igår när jag kom hem såg jag en lång brottningsmatch på gräsmattan, försökte filma lite men det var svårt.. mörkt http://youtu.be/iAmoZoeuoAs

aggeelin
0

Godmorgon.

Snöregn här också.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God morgon 🙂

Sämsta tänkbara vinterväder med blåst, 2 plusgrader och regn. Snön är rejält hopsjunken och både vägen, vår uppfart och de skottade gångarna på tomten består nu av en ojämnt täcke ren is. En sådan här dag tackar jag den som uppfann sparkstöttingen, för utan den skulle jag ha husarrest.

Cristine
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godndag! +2 och regn och jag tycker synd om dem som måste ut i halkan.

Sitter här och myser i sällskap med dottern och Metallica… nej nu är det Bruce Spingsten so m  är dancing in the dark .

Ha en bra dag och var försiktiga när ni går ut!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

annia1
0

God eftermiddag.

Här kommer det ner nåt snöblandat och är 1 grad plus. Så riktigt blött ute, men fortfarande finns det ju snö.

Lillmatten låter kul. Hur gick det.

Fotokrafs jo då det syntes. Hur slutade det hela för det ser man inte på filmen.

.

[peter54]
0

Här har regnet övergått i snöfall och det är 0 grader.

stina63
0

Godkvälls

De är blåsigt ute idag och i går var de både regn och blåsigt, Men de gör inget för jag har ledig helg nu. Så skönt

Ha en skön torsdag

fotokrafs
0

#6 De drog, om de var klara eller fortsatte bråka någon annanstans vet jag inte.

[Lillmatten]
0

#6 Det gick bra! Men det roligaste är ju att titta på alla andras 😂 Väldigt många i min klass som är väldigt bra på att gå in i en roll trots att vi är naturare 🤓