Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 653 ggr
annia1
0

God Morgon 23 Januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar alla LK:are en god morgon

Här är det runt 6 grader kallt. Ska enligt väderprognosen bli fint väder idag. Blir en mellandag för på lördag så ska det tydligen snöa igen.

Om jag får energi så ska jag rensa golvbrunnen i badrummet då vattnet inte rinner undan.  Eller ja jag har inget val utan måste göras. Får se om jag sen om jag åker iväg och handlar.

Hoppas ni får en bra dag. 

Bild från www.publicdomainpictures.net

.

Maria
0

God morgon.

Det är 3 minusgrader hos oss. Ska snart iväg till jobbet.

/Maria

[peter54]
0

God morgon 🙂

Här råder 7-8 minusgrader och gråväder, lite mer snö under natten, men inte så att det behövdes någon mer skottning efter gårdagskvällens insats.

aggeelin
0

Godmorgon!

Även vi har fått det kallare, det är 8 grader kallt ute. Det är bara att ta på mer kläder. Det är vackert med snön ute på gården och det ser ut att bli en klar dag idag.

Jag önskar er en fin fredag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

annia1
0

God kväller.

Här är det runt 7 grader kallt. Har varit en fin dag. Varit runt på byn och uträttat ärenden så brunnsrensningen får vara till imorgon för känner inte för det nu så här sent.

.

Intehärutandär
0

Jag fick skjuts till affären av min styvfar idag. Kändes härligt att äntligen kunna få hem det sista till bäbisen (ja, lite fattas men inget jag kan ta senare). Dollar Store är ju en toppenaffär. T ex 3 förpackningar bakplåtspapper för 10 kr, deo 10 kr, duschcreme 10 kr, mopphuvud 10 kr osv. Fick hem en massa förbrukning- & hygienprodukter. Fann fina plastbackar med, 24 l för 30 kr. I roliga färger. Jag tog en mörklila till bäbisens rum och sonen en limegrön till sig. 

Sedan Rusta för lite väggfärg på rean till bäbisens rum och lampskärm. 

Var helt slut efter detta, fast kunde pusta ut att jag fick hem lite tvättlappar, blöjhink osv till bäbisen. Somnade då jag kom hem, sängen var så himla skön och jag var så trött att det kändes som sängen höll om mig. Blir inte många timmar på nätterna nu.

stina63
0

God kvälls

Ledig ledig ledig så skönt. Ledig hela helgen hehe. Folk på söndag ska ha, Så jag får nog baka lite i morgon, Var ett tag sen jag bakade bullar här hemma,
Ha en skön fredag