God morgon 14 januari
Var på väg att skriva 14 september, kan det bero på vädret måntro.
Jag tror det blivit varmare igen, sedan är det ju väldigt kallt på mornarna för att sedan under dagen bli rätt så varm med solen. Hur vet ni hur ni ska klä er undrar jag för vädret har väl aldrig varit så upp och ned som nu!
Ha en bra dag och använd broddarna!!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nattlinne och morgonrock kör jag med. Går inte ut. :-) Då jag väl tar mig ut, så spelar det ingen roll hur jag klär mig. Fryser ändå för jag inte får igen någon jacka, kappa eller tjocktröja.
Åhh ja visst ja…ett 🙂litet troll är ivägen, hur mycket har du kvar?
#2 En månad ca. :-) Gärna tidigare om jag fick välja, förmodligen senare om hon får bestämma. Siktar på sportlovet.
Så många bebisar som vi får vara med och uppleva🙂
God morgon (eller snart god natt) Här är det några grader kallt just nu.
Hur jag klär mig det varierar beroende på hur många grader det är när jag ska ut.
.
Godmorgon.
Har precis petat i Moritz två piller. Stackarn. Han har blivit så hanterade det sista.
/Maria
Godmorgon!
Här är lika halt som igår - vi får gå ut bakvägen från tomten och gå en stor omväg.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Regn igår em. och sen minusgrader inatt, så det är glashalt på vägarna. Inte kul för dem som kör dubbfritt.
Mer nederbörd är på gång, hoppas det väntar till eftermiddagen för jag ska guida en person ute på naturreservatet nu på förmiddagen.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God eftermiddag.
Här är det strax över nollan just nu. Varit några plusgrader förut. Blivit lite mer halt ute. Och sen börjat blåsa lite.
.
God eftermiddag
Idag har det snöat i Malmö., Ja ni läste rätt😃 Stora flingor kom de. Men de övergick till regn,. De slutade med att solen tittade fram en stund.
Har för mig att de började hagla också innan snön kom. Så var de..
ha en skön onsdag
Hejsan alla.
Peters dator har pajjat så jag ska inte efterlysa honom denna gången😉
Bara så ni andra vet så är det inget annat som hänt.
/Maria
Jag kom i väg till affären 1 km bort idag! Fast då jag var halvvägs tog luften slut och jag fick sätta mig och vila på affären. Nu är jag alldeles mörbultad, men glad att lyckats.
Men stackarn är han utan dator..måste han skaffa ny?
#13 Ja det verkar så tyvärr.
/Maria
God kväll! Har vikt papper… reklamblad och annat papper som ska slängas. Kanske köper stora papper när "om jag bestämt lampskärm-modell. Jag gillar ljudet av pappret när jag viker.. maken tycker jag är lite knas. Fast nu har jag börjat bli sugen på att pussla. Letar stora snygga pussel på nätet… :)
#15 Så kreativ du är! Fint! 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#16 Tack.. Inte särskilt kreativ egentligen, hittills iaf. : )
Godkväller!
Här blev det full rulle idag med städning, plockning och sortera in julgrejerna. Vi möblerade om lite i sovrummet också. Känns mer ombonat och bättre med gångutrymme nu. :)
Blev alldeles till mig när de ringde från ett jobb också och undrade ifall jag fortfarande var intresserad, trots att jag precis lämnat in ett utdrag ur belastningsregister till dem. Man hinner ju liksom inte ändra sig på två dagar oftast liksom.. ^^
Hoppas ni alla haft en fin dag!
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!