God Morgon 31 December
Önskar alla LK:are en god morgon.
Så då är klockan slagen då för årets sista dag. Imorgon vid den här tiden är det nytt år. Sett lite olika väderprognoser, nån säger att det ska bli plusgrader nån annan att det ska bli minus, vi ligger precis på gränsen så bara vänta och se.
Ni som ska ut på vägarna. Åk i god tid och ta det lugnt. Om jag förstått rätt så var det rejält halt på sina håll igår. Så bättre att ta det lugnt och komma fram dit ni ska.
Hoppas ni får en trevlig dag och kväll och natt.
Bild från www.fotoakuten.se
.
Sitter här och funderar på att krypa i säng, lite tidigare än vad jag brukar, det kan ju inte skada! Förhoppningsvis blir det en trevlig och lång dag / natt i morgon!😉
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Godmorgon från ett grådaskigt Göteborg.
/Maria
God morgon till er alla
Snön är nästan helt borta häri Malmö. Jag jobbar kväll idag ska fira nyår med mina vårdtagare. Ska bli skoj.
Gott nytt år
Godmorgon!
Grått, dis och dimma här, men på nollan.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon!
Här skiner solen och som ni vet är jag inte förtjust i det den här tiden på året. Jag vill bara att det ska bli mörkt och mysigt igen. Vi ska åka och gratulera sambons son som har oturen att fylla år idag. Ikväll ska vi laga mat med kompisar - det ska bli roligt.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God förmiddag!
Disigt och grått, synd att snön försvann.
Ha en riktigt trevlig dag/natt och ta det lugnt ni som ska ut på vägarna🌺
God förmiddag 🙂
Här är tre plusgrader, så snön smälter och det blir halt och slaskigt. Fru och barn håller på att packa iordning för att åka till Södertälje för att fira nyår med kompisar, jag stannar hemma. Idag har vi varit iväg och hämtat frugans bil som la av igår när hon skulle hem från jobbet. Sedan har jag eldat bråte efter rumsrenoveringen.
God eftermiddag!
Här tog värmen snön, men vi slipper ut och halka då vi har handlat för några dagar frammåt. Håller på att förbereda middagen sen blir det soffhäng för hela slanten. Bara jag och gubben i lugn och ro. ❤️
God eftermiddag! Idag har maken kokat gröt, så det blir risalamalta ikväll! Kanske kollar ut om man kan se GP-fyrverkeri vid femtiden Annars vanligt hemmamys Önskar alla ett Gott Nytt År