Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 372 ggr
aggeelin
1

Godmorgon annandagen

Godmorgon på ett er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Godmorgon från ett kyligt Göteborg.

/Maria

aggeelin
0

Kallt här också. Sovmorgon idag. Snart dags att gå upp :)

Anders 50
0

Godmorgon!

-14.  Äntligen lite kyla.  Planen var att vara i skogen idag men vi tyckte att det var skönare inne i värmen. Men hundarna verkade besvikna.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

Igår satt jag i tv soffan och på julafton arbetade jag i köket så jag hann inte utanför dörren. Idag ska jag ta cykeln tok affären. Solen skiner och gör så allt ser dammigt ut härinne.

Anders 50
0

#4  Dammigt ja!  Och jag tyckte att jag för en gångs skull hade lyckats med fönsterputsningen, men tji fick jag i det låga solskenet! 😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Vänta tills i eftermiddag då det mörknar. Då har vi alla så fint hemma och man ser inget damm eller smutsiga fönster😃

/Maria

citytjejen
0

God morgon!

Här har vi ca 8 minus och klart väder. Vi ska åka till Ikea idag och göra några smärre inköp, och vi ska även besöka lite andra andra trevliga butiker. 

Hoppas alla har en fin annandag!

/Christina

aggeelin
0

Framåt kvällen får vi besök av min bror, hans sambo och hennes pappa (som  är på besök hos dem). Skönt att vi har mycket julmat kvar, bara att plocka fram.

Intehärutandär
0

Jag har sovit bort natten. Så trött. Även om vi tagit det lugnt dessa dagar, så har jag blivit slut av allt jag önskar göra o vill se på tv. Med erfarenhet så vet jag att jag måste ta hand om mig o passa på att sova. Kroppen behöver det.

fotokrafs
0

God eftermiddag! Idag gjorde jag en ny "talgboll" av sånt jag hade hemma i köket… och hängde i fönstret. Blåmesar brukar inte vara så mesiga.. så de vågar fram och smakar. Idag kom även en hackspett. Fönstrena här är jättefula, även om jag tvättar noga så verkar det som att det är skit mellan två glaslager som jag inte kan sära på. Men jag försöker ignorerar det. Ha en fortsatt skön fredag! :)