Godmorgon 1 oktober
Godmorgon.
Nu är det väl ändå höst då oktober månad har börjat😉
Här i Göteborg så är det 7,5 grader i skrivande stund och jag ska strax ge mig ut.
Ha en bra dag alla.
/Maria
Godmorgon hösten!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Morgon!
Inne i oktober månad, inte klokt. Men är sorgens dag idag. Blev väckta runt kvart i 5 imorse av att sambons mobil ringde. Var ambulansen, De meddelade att sambons farmor gått bort, de hann inte ens ut i ambulansen. Så min sambo är hos sin farfar just nu & jag, ja jag kan inte göra så mycket 😕
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 nej, så tråkigt!
Burr, idag är det kallt. Drygt en plus ute och 15 grader inne. Måste skynda mig till jobbet så jag blir varm.
#4 Brr 15 grader inne är inte så varmt, brukar sjunka ner till 15-16 grader här på vintern innan vi hunnit elda. Sovrmmet är varmt då med element som tur är hihi.
Runt 14 plus ska vi få idag. Brrr 😉
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon! 1 grad och dimmigt ute. Idag står blodtappning och packning på menyn för dagen. #2 Får beklaga sorgen. Kram till er alla! Var rädd om er! Nu ska jag njuta av mitt kaffe!
Vit gräsmatta här idag, inte snö fast frost. Snön har redan kommit i södra dalarna förra veckan, så vinterjackor har vi plockat fram. Solen skiner här, så tempen kan nog gå upp till behagligt ändå. Inga planer mer än att kolla recept o ev baka lite. Förbereda mormors 80-års dag i slutet av månaden.
Godmiddag
Har vaknat sent ska iväg till jobb, Önskar er en skön onsdag
#5 Beklagar din sambos och din sorg Frida
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hej hopp! Idag har man blivit bombarderad på Facebook. Fast det blir man väl alltid på födelsedagen, haha. I övrigt har jag inte gjort speciellt mycket. Hade sovmorgon, så frukost bestående av tårta och kanelte kunde ätas på morgonen. Sen var det iväg till praktiken, för vi hade ingen skola idag. Ganska glad över att dom inte hann sjunga för mig, men det händer väl imorgon istället… *suck* Aja, har precis varit på affären o inhandlat efterrätt, hehe. Hoppas ni haft en bra dag, fina LK-are!
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
#2 Vad tråkigt Frida.😕
#10 Grattis på födelsedagen.
/Maria
God afton 🙂
Hemkommen och fulläten efter lång dag fast i slangar. Här var det mycket dimmigt i morse och 3 minusgrader, mitt på dagen var det 13-14 grader och ganska soligt.
#2 Beklagar, Frida.
Var en runda i skogen tidigt i morse. Sedan var jag och en bror på kyrkogården och säkrade Mor och Fars gravsten. Det är ju så noga nu efter att det där barnet, var det nu var någonstans, råkade välta en gravsten.
Det ser hemskt ut på kyrkogården med alla gravstenar som ligger nedlagda. vaktmästarna har kollat och de som är lösa har de lyft av och lagt ner.
Nu spelar jag in "Bonde söker fru" Ska bli kul att se sen vilka "grannen" Sebastian har valt ut och speed-dejtar. 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!