Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 363 ggr
Maria
0

Godmorgon 12 juli

Godmorgon. Solen skiner i Göteborg men det är bara 14,5 grader i skuggan ännu.

Lite svalare än de sista dygnen.

/Maria

Intehärutandär
0

Jag, son o hund laddar inför släktträff. 1989 var vi 80 st. 4 döda, en MASSA barn födda. Blir intressant. Inte sett pappa på 9 år.

Cristine
0

God morgon!

Ska ut som vanligt och fortsätta med pavillongen..skulle vilja ha den klar någon gång men har allt emot mej.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Toyan
0

God förmiddag!

Svalare idag, 20 grader.

Ska umgås med familjen idag🙂

Anders 50
0

Godmorgon!

#1 Kul med släktträffar.

#2 Vad är det som jäklas? Sten?

Och för de som är intresserade av TV-serien FARMEN så har jag nyss pratat med Gutta. Han är med i år också. Detta årets inspelning görs här i Småland, ganska nära där jag bor. Kul när det händer saker här i skogarna. Ca 60 pers är involverade och inhysta i ett samhälle i närheten.

Vilar ryggen idag! Skulle rätta till ett badkar halvfullt med vatten som korna dricker ur igår, inte bra!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[peter54]
0

God eftermiddag 🙂

Här är soligt och drygt 23 grader i skuggan, imorgon ska det blir regn påstås det, men det behövs nu, vattentunnorna är tomma och det är riktigt torrt efter den senaste veckans höga temperaturer. Det är dåligt med pollinerare har jag märkt, måste handpollinera tomatblommorna. Däremot börjar det bli riktigt mycket stora bromsar och blinningar. Vi har också fått svävfluga här. Sådana har jag aldrig sett hitom älven tidigare.

[TanatosNyx]
0

Goddagens.

Idag är det sol med växlande molninghet och friska vindar = svalt och skönt. Slappar på sofflocket med en god bok och tekoppen. Livskvalité på hög nivå enligt mig.

#2 Trägen vinner! 🙂

aggeelin
0

Här har vi en solig fin dag med många bad!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Intehärutandär
0

Vi är hemma och fått mat i magen. Försökte räkna på hur många vi var på träffen denna gång, men fick inte med alla. Runt 70-80 styckna iaf. Synd att alla inte kunde komma. En tapper dam på 85 hade åkt från STHLM (22 mil). Hon var äldst, yngsta under året. Var ett väldigt hälsande och dividerande om vem som hörde vart. :) Jag kände nog bara igen 1/4 av alla. Verkar som far kunde lika mycket, för han fick också fråga. :)

Nu vill jag bara sova en hel vecka efter detta flängande.

[peter54]
0

God afton 🙂

Nu har äntligen familjen kommit hem efter en veckas semester i Falköping. Vi har ätit middag och nu har ungarna parkerat framför sina saknade burkar på rummen. Lovisa prenumererar på Julia och med tidningen kommer alltid en liten sak. Oftast är det örhängen, hårspännen eller något annat liknande av värdelös kvalitet.

Den här gången var det fyra minitamponger från Libresse. Tiderna förändras och jag undrar hur det hade låtit om det hade kommit tamponger med Starlet på 70-talet 😉

Tarotstollan
0

Godkväll!
En skön och lagom temperatur dag idag! Önskar att jag haft en kamera och kunnat lägga in kort just nu, himmelen är svagt orange, rosa och ljus lila så underbart vackert!❤️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[peter54]
0

Falkenberg skulle det vara, inte Falköping 😊