Godmorgon, tisdag 17 juni
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Morron aggeelin o ni alla i burken.
sol i Älvsered o 19 g varmt.

Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon Chik!!!
Här skiner solen och det är nästan 13 grader ute. Det blir både tröja och jacka när jag cyklar till jobbet.
Jag önskar er en fin dag!
Gomorron! Uppe tidigt idag för att tvätta. Soligt och fint ute, men det blir nog inte särskilt varmt idag. Väntar på att den där senfärdiga mäklaren ska höra av sig. Ikväll ska vi på avloppsmöte på högskolan, det låter väl skoj : )
Gomorron Solen skiner i Malmö också, 18 grader tidigt i morse. Man kan ju önska att det håller över midsommar så man kan vara ute. Just nu utanför mitt fönster, mitt bland lastbilar och trafik springer en strandskata. De brukar väl inte vara mitt i stan? Jag befinner mig visserligen i Västra Hamnen så det är inte jättelångt till stranden.
Zabelle
God morgon 🙂
Här är mulet och 12 grader, den isande vinden känns vass. Inget skönt utejobbarväder om det inte är något riktigt tungt som ska utföras, så jag fortsätter med storstädningen i mina terrarier som jag inledde i söndags.
Här var inte ens 10 grader då karln for till jobbet. Fryser han - då ÄR det kallt. Han sover näck, utan täcke. Jag med två täcken, filt o överkast, gärna långärmad pyjamas med. Dör av frusenhet. Egentligen är jag inte så kall, men jag känner mig iskall då jag själv känner på mina händer t ex. Fryslort de luxe. Blir nog en dag i sängen idag, trökväder.
Hej fina LK:are, # 1 Jag avundas ditt väder..här är 11 grader, mulet och blåsigt! # 3 Fin Avatar och jättefin vovve! # 5 Avloppsmöte..vad läser du på högskolan ? # 6 Som du hoppas jag på fint midsommarväder..tyvärr tror jag inte att det blir så! # 7 Hur mår dina ormar..några nya ? Dags för ny bildtråd kanske ? # 8 Man kan då inte tro att det är sommar, då man läser det du skriver!!!!! Ha en fin tisdag ALLA!
#7 Jotack bara bra. Jag har minskat ner menageriet lite ytterligare, det har blivit svårare att få avsättning för avkomman, marknaden är väl mättad på de arter jag har, så jag har sålt iväg några av mina avelspar och efter den här säsongen fundera jag på att sälja iväg ett par till.
Just nu har jag totalt 12 och med tanke på att jag har två singeldjur, blir det nog 12 även i fortsättningen efter att jag sålt ett par till. Ny bildtråd? ja kanske det, men då får det allt se till att bli varmare än vad det är nu, dagens temperatur är densamma som jag övervintrar dem i.
# 10 Då hoppas jag det blir riktig sommar snart..och riktigt varmt så ormarna slipper ha vinter.. och vi får se lite nya bilder!
Godmorgon!
Jag sov riktigt dåligt inatt, så jag tog sovmorgon. Maken snarkade och lät och lillkatten skulle promt sova antingen på mig eller på mina kuddar. Nu har jag iallafall precis ätit upp frukosten.
Molnigt och ganska kallt här. Blir nog att sitta och läsa inne idag. Ska välja ut två valfria Grimm-sagor med skräckinslag, några förslag utöver Askungen?
Ha en bra dag allihop 🙂
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#9: Nej, jag läser ingenting på högskolan, den tiden är förbi. Vi ska dit eftersom kommunen ska informera om planerna på att ansluta ett område till kommunalt vatten och avlopp, och vi har just lämnat ett bud på en stuga i det området. Det blir ju mycket bättre och tryggare när de kopplar in det, å andra sidan får man punga ut med 100.000-150.000 kr extra om ett par år.
# 13 Aha..då förstår jag anledningen till avloppsmötet. Dyrt blir det kanske, men som du skriver är det ju tryggt med kommunalt vatten. Kul med en stuga..sommarstuga eller året om ?
God förmiddag! Grått idag 11 grader. För min del helt ok då jag ska jobba eftermiddag. I morgon ledig, blir en massa som ska fixas samt tvättstuga. Har en del att ordna med då jag ska åka på kurs på söndag och jobbar torsdag till söndag. Längtar till kursen å bara få hålla på med sin hobby i dagarna 3. Ha en fortsatt trevlig dag!
# 15 Hej flisan, har du vant dej vid att inte jobba nätter .. bättre nu ? vad för slags kurs ska du åka på ?
#14: vi har tänkt bo där permanent.
#9 Tack🌺
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Fick just reda på att mammas kusinbarn precis fick en liten dotter, liten Greta, kom i natt 🙂
# 19 Åh, vilken rolig nyhet. Grattis!
#20 Första barnet för henne och gick över tiden. Men kul att tösen kom nu, :D
# 21 Ett midsommarbarn..njut!
God middag
*1 hehe chik ser ut som de är jag på bilden 😃
Sovet länge idag med, Svårt stiga upp tycker jag. Men jag är sådan bara när jag är ledig,
*19 Grattis fint namn Greta.
Önskar er alla en fin tisdag😃
# 23 Ibland har man rätt till sovmorgon, stina.
*23 Sisa ja de är skönt. De bästa med semester förutom att man har ledigt är att man ställer klockan på ringning. sen när den ringer så stänger man av den somnar vidare. Härligt för de kan man inte göra när man ska jobba 😂
# 25 Ja..då njuter man ännu mera av semestern!
Go kväll! Har inte mått så bra idag ..har mest legat. Inte så vanligt för mej.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#28 Åh, ett riktigt nostalgifoto😉
/Maria
Där jag bodde som barn på somrarna så "liade" Alfred sina ängar på samma sätt och vi fick hjälpa till allihopa. Hans fru Alice kom med fika😉
/Maria
Anders Underbara bilder ni har lagt in här🙂
* 27 Cristine krya på dej..❤️
Oj. Cristine Låter inte bra. Krya på dig..O du!! Det finns läkarstationer.
Anders hässja hö Det är gamla tider det….Det gjorde min far o grannarna. Klart det gjorde ju alla för.😊
Stina .Hoo känner du dig lite så. som min bild..👍
Lena.P är jag i verkliga livet.
#15 Jag tycker att det är toppen att jobba dagtid. Kväll eller dagpass spelar ingen roll, gillar variationen. Känner mig mer som människa nu när jag jobbar dagtid. Sömnen är bättre och jag mår jättebra. Önskar att jag gjort detta för längesen. Kursen är i lappteknik och på samma ställe som förra året. Längtar tills på söndag.
# 36 Så bra att du trivs på jobbet, flisan! Lycka till med kursen då!