Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 204 ggr
Anders 50
0

Godmorgon söndag 4 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon LK:are! 🙂

Solen skiner sÄ vackert pÄ de nyutsprungna björklöven.

Ut och njut av vÀdret idag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Vilken vacker vild Anders.

Godmorgon till dig och alla andra.

Solen skiner och det Àr Àn sÄ lÀnge bara 6 grader.

/Maria

Cristine
0

God morgon pÄ er!

Björkar Ă€r sĂ„ vackra och Ă€nnu mer med helblĂ„ sky i bakgrunden 

SÄ ser den ut hÀr ocksÄ som tur Àr

Ha en trevlig dag!

Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför stĂ„r mina fötter pĂ„ jorden nĂ€r resten av min kropp Ă€r ute i rymden.

Fannyih
0

God morgon! 

Vackra bilder ni visade. 

Dock tycker jag att vĂ€dret skulle kunna dela ut lite sol Ă„t oss med, istĂ€llet för den kalla vinden och regnet. đŸ˜‰

Cristine
0

JodÄ nog delar vÀdret ut alltid.. nu har jag svarta moln och det har börjat blÄsa.

Jag blir sur nĂ€r jag inte fĂ„r vara i trĂ€dgĂ„rden och grĂ€va i rabatterna, det Ă€r tur att jag har er som gör mej glad igen!

Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför stĂ„r mina fötter pĂ„ jorden nĂ€r resten av min kropp Ă€r ute i rymden.

aggeelin
0

Godmorgon!

Vi har haft sovmorgon och nu Àr det dags för frukost. Idag mÄste jag ut i trÀdgÄrden. Jag gick plantor igÄr som mÄste ner i jorden.

Önskar er en bra dag!

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

stina63
0

God morgon

Tittar in sÀger Hej. Ska snart ivÀg till jobb jobba kvÀll.
Sen Àr jag ledig tvÄ dagar.. Tandhygienisten pÄ mÄndag Àr pÄ schemat

Ha en skön söndag

[peter54]
0

God förmiddag 🙂

HÀr Àr samma vÀder som igÄr, 8 plusgrader, iskall vÀstanvind och nÄgon solglimt emellanÄt. Björkarna har smÄ musöron som för en vecka sedan, de har inte utvecklats alls under den gÄngna veckan i det kalla vÀdret.

SjÀlv har jag blivit överkörd av tÄget, nÀ men det Àr nÀstan sÄ att det kÀnns sÄ. Jag tog tvÄ Citodon innan jag la mig igÄr kvÀll och nu kÀnns kroppen som efter en rejÀl bakfylla. SmÀrtorna Àr inte helt borta, men det kommer inga fler sÄdana "hugg", utan det Àr mer som en konstant elektrisk ström i benet. Idag blir det inte mÄnga knop.

Fridaaaa
0

God dag!

GĂ„tt nĂ€stan 5 km med sambon & vovvarna, pluggat och fixat lite. Nu blir det lunch, fortsatt plugg plus stĂ€dande och sedan ev en lĂ„ngrunda sjĂ€lv sen (den gamle hunden orkar inte en lĂ€ngre runda till och den lille Ă€r inte riktigt sĂ„ pass gammal Ă€n att fĂ„ gĂ„ det men snart sĂ„). Skönt att ut och röra pĂ„ sig lite! đŸ™‚

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

flisan708
0

God eftermiddag! 7 grader och grĂ„tt. Haglat har det gjort idag men det var mycket likt snö. Haft en bra söndag, varit och handlat Ă„ haft det bra. Önskar er alla en fortsatt trevlig kvĂ€ll!