Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: fniss-och-gapskratt
Läst 258 ggr
Cristine
1

Vilken är den värsta skräppost...

du någonsin fått?

Jag tror denna tar priset!😂

Hej Cristine,

Få lusten tillbaka, och sätt fart på sexlivet gratis - läs mer

Gör din flickvän glad!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[tk1971]
1

Jag är rätt less på alla mail från "Skatteverket" som lovar mig skatteåterbäring. Jag har fått så många såna att om de vore sanna så skulle jag nog vara uppe i minst 20.000 kr nu.

Cristine
2

Har du läst Aftonbladet?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
1

Får knappt aldrig skräppost och aktar mig väldigt noga för att öppna mail från någon jag inte känner. Och absolut inte bifogade filer.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Intehärutandär
1

Förläng din penis. :) Det kan jag ju verkligen behöva, som kvinna. Min är ju obefintlig. Borde skämmas. Eller bantning för breda höfter, då jag har supersmala.

cattisa
0

Jag brukar få mail om att jag har vunnit en massa pengar, ofta ca 250 000 Euro. Enda haken är att jag måste uppge mitt bankkonto och diverse andra lite mer privata uppgifter. Eftersom jag sällan har dessa uppgifter till hands dagtid när jag sitter vid min jobb-mail, har jag inte skickat in några uppgifter. Slarvigt av mig Skrattar. Så egentligen är jag Euro-miljonär många gånger om. Pokal
Tänk vad gulligt av dem att meddela mig att jag har vunnit trots att jag inte köpt någon lott av dem! Stjärnor

"Tur har man kanske varje dag, otur mera sällan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen

Maria
0

Jag klickar bort sådant som jag inte vet vad det är så jag har inte tänkt på något särskilt. Så jag läser det aldrig.

I vanliga posten kommer aldrig något uppseendeväckande heller faktiskt.

/Maria

VästkustFia
0

Samma här, klickar bort skräppost direkt.

Men för ganska länge sen cirkulerade klassiska kedjebrev i mailen, "skicka genast vidare till X antal personer så får du tur" följt av exempel på hur illa det gått för folk som brutit kedjan. Dem gillade jag inte.