14-04-01 Godmorgon
'Vackert väder får se om det håller i sig. Jag vill göra klart i trädgården..det är mycket som måste göras.
Önskar er en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon.
Möttes av ett härligt fågelkvitter under hundrundan tidigt i morse. Koltrastarna sjunger allt vad de kan, låter underbart!
Jag hade en mysig kväll tillsammans med mitt barnbarn i gårkväll.
Hoppas jag inte fick med hennes förkylning hem…
2 av de andra barnbarnen har vattenkoppor. Sist jag träffade en liten "vattenkoppsunge" fick jag bältros och blev riktigt sjuk.
Ha en skön 1:a April
Zabelle
God morgon!
Kallt och lite molnigt, men det är okej.
Idag ska jag skicka ut enkäter, den blev klar igår. Väntar också på svar från kunden, kommer det idag så ska jag sy också. Och annars vet jag inte vad jag mer ska göra. Blir säkert så att jag stickar, nu börjar jag kunna se ljuset i tunneln 😛
Ha en bra tisdag!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God morgon 🙂
Idag kan man väl inte lita på något man hör eller läser 😉
Här har vi i alla fall gråväder, nollgradigt och yrsnö, det är väderomkastningar så det räcker och blir över så här års.
Jag har skjutsat pojken till sin andra dag som PRAO-elev på sin gamla skola. Igår fick han gå med rektor, lärare och vaktmästare och prova på olika arbetsuppgifter. Jättekul sa han.
Godmorgon alla från ett soligt Göteborg.
Jag har precis "Skypat" med min bror och svägerska som bor i Spanien med sin husbil men de kommer hem nu i maj så det ska bli kul att träffa dem igen.
Jag har mått pyton en period men det verkar bli bättre vilket är skönt.
Det är så härligt med internet då man ändå kan ha kontakt med omvärlden hur man än känner sig.😉
/Maria

God morgon!
Har varit nån minusgrad i natt, men nu lyser solen igen🙂
Hoppas det blir trädgårdsväder Cristine.
#1 Underbar årstid när allt i naturen vaknar zabelle🙂 Vi får hoppas att illasinnade basselusker håller sig borta, fick vattkoppor när jag just fyllt 30, tyckte klådan var värst.
Prao fanns inte när jag gick i skolan, hade varit kul. Ett av mina barnbarn ska vara Prao-elev på en restaurang nästa vecka.
Ha det gott denna första dag i April🌺
#3 Det kallades Pryo när jag gick i skolan.😉
/Maria
God förmiddag! Idag skulle min vän som dog förra sommaren ha fyllt 34 år. Saknar min vän! Ledig dag, vävkurs ikväll! Längtar dit! Goa människor! Igår började fulspelet från mina chefer på jobbet. Undrar varför sånt är nödvändigt? ! De vet varför men vrider om sanningen. Sånt tycker jag är fult och omoget. Men å andra sidan kommer jag att inte upphöra att förvånas över detta ställe. Nu ska jag njuta av min lediga dag!
Godförmiddag!
-6 kl 05.30, nu strålande sol.
Var på sjukhuset 07.30 och gjorde gastroskopi och det var ju en kul upplevelse att starta dagen med? Men enligt läkaren så såg hon inga fel, men hon knipsade till sig två prover för att kolla om det fanns spår av bakterier som orsakar magsår.
Gott med fika sedan och en rejäl frukost hemma. 🙂
#6 Varken prao eller pryo fanns när jag gick i skolan. 😉
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#8 Skönt att det gick bra.
Inget kul men som sagt nu är det gjort. Senast jag gjorde det var ungefär 2 år sedan och då hittade man ett blödande magsår så det är bra att du får kolla upp detta.
/Maria