Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 1375 ggr
[VSK]
0

Vad brukar du drömma om?

Oftast så brukar jag inte komma ihåg mina drömmar förutom några fragment. Men ibland när jag kommer ihåg drömmarna så är de blandade. 

Det har även hänt att jag vaknat för att jag skrattat, men jag minns inte vad jag skrattat åt 😃

Fridaaaa
0

Kommer ytterst sällan ihåg drömmar😛

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[typellisch]
0

Jag drömmer mycket om personer som jag tänker på och som stört mig på något sätt.

Inatt drömde jag om att jag började skälla ut en kvinna som på gemensamma hundpromenader har sagt åt mig hur jag ska sköta min hund (fast jag inte bett om varken råd eller hjälp, hon har bara slängt ur sig hur jag ska uppfostra henne så att säga). Det var en härlig dröm, hahaha.

Ibland drömmer jag om personer som finns i mitt liv, eller rätt ofta gör jag det. Och jag drömmer om personer som funnits i mitt liv osv.
Nu måste jag Googla vad det betyder när man drömmer om verkliga personer 😃

[VSK]
0

😃

Afturelding
0

Numera drömmer jag inte lika extravagant, sen jag slutade med SSRI. Jag hade helt sjuka drömmar när jag åt antidepressiva. 

Men inatt drömde jag att jag var Severus Snape (i Harry Potter) iklädd steampunk-mundering, som var jagad i ett slott. Jag flydde ut genom fönstret men attackerades av vargar. Sen plockades jag upp av romer.

Jag drömmer fortfarande livligt, men inte som att jag hade snetänt på LSD.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Maria
0

Mina drömmar är och har alltid varit helt galna. Ibland drömmer jag mardrömmar.

/Maria

Caroline L
1

Jag har mina perioder. Ibland drömmer jag mycket varje natt och ibland kommer jag inte ihåg dom alls. 🙂

Men nu inatt drömde jag om min häst. Kommer inte ihåg så mycket men jag köpte en bebis-vagga till henne som hon skulle sova i. Och det gjorde hon! Förstår inte hur min stora tjej fick plats i den då men.

Anders 50
1

Drömmer som bumbleboo (#5)  Obs! SOM…inte OM! …😃

Ibland riktigt intressanta drömmar! 😉

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
1

#7 Haha, hade du drömt om mig hade det kanske varit mardrömmar😃

/Maria

stina63
1

Jag kommer ofta ihåg mina drömmar, men om jag inte tänker på dom när jag vaknar så glömmer jag de mesta under dagen.

Skorpion76
0

Det har varit väldigt olika, men dn snaste tiden har jag vid flera tillfällen drömt att min stora idol fö tillfället Joey empest har varit ledsen, gråtit och sökt tröst hos mig.

** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Intehärutandär
0

Jag drömmer massor. Imorse medans mannen gjorde ordning sig för jobb, så var jag så frustrerad för han ville ha sockerkaka men jag har ju inga ägg hemma för tillfället. Så när han kom och väckte mig för hejdå-pussen så sa jag att sockerkaka går ju inte. :) Drömmer olika beroende på vad som händer i livet. Många mardrömmar blandat med ren trams.

aggeelin
0

Drömmar är märkliga. Häromnatten drömde jag om högsta chefen på jobbet men minns inte vad han gjorde.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet