Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: hus-och-hem
Läst 307 ggr
Cristine
0

Vilken är din mest använda..

Hörna i ditt hem? Var trivs du bäst?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

citytjejen
0

Jag har flera favoritplatser hemma! Just nu sitter jag på en av dem och det är i kökssoffan där jag älskar att sitta uppkrupen med en kopp te eller ett glas vin 🙂

Tycker även mycket om att sitta i soffan, eller ligga i sängen och halvslumra en söndagsmorgon. Badkaret är inte heller så dumt, tappa upp ett varmt bad och tända några ljus när jag känner mig lite frusen. Helst ska min man vara med i badet också, det är mysigt!

/Christina

Tarotstollan
0

Här hos mig är det väl sängen och soffan i vardagsrummet som är mina favoritplatser! I sängen tillbringar jag oftast mellan 10-12 timmar om dygnet och i soffan kan jag se på tv, äta och skriva på datan samtidigt!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Intehärutandär
0

Sängen då jag ofta är trött och sjuk. Annars ute i trädgården då det är varmt och soligt.

Maria
0

Vid köksbordet gillar jag att sitta. Jag har även datorn där. Nu har vi ju kök och vardagsrum i ett. Öppen planlösning som det så modernt kallas haha. Annars är soffan go att mysa i och om sommaren sitter jag gärna i trädgården under markisen i favoritstolen.

/Maria

Afturelding
0

Jag brukar sitta i våra fönster. Snart kan vi använda balkongen, men jag kommer nog fortfarande sitta i vardagsrumsfönstret och titta ut över sjön. Annars trivs jag bra i soffan, där jag sitter nu. Sovrummet är tyvärr väldigt mörkt så där sover vi bara.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Anders 50
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är nog fåtöljen i vardagsrummet. Fina sommarkvällar så är det i soffan på verandan.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
0

Här hemma i lägenheten är nog den hörna jag sitter nu i datorhörnan hehe

fotokrafs
0

Mest använda Sängen Hmm… trivs nog annars bäst i soffan.

KaiPon
0

Mitt rum. 😃

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Caroline L
0

Mitt rum eller soffan i tv-rummet :)