Godmorgon, onsdag 29 januari
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon. Idag kom jag för tidigt till jobbet, haha. Jag bärjar inte förrän 7.30 men det är helt OK. Massa snö var det också. Mycket för att vara Göteborg tycker jag.
/Maria
God morgon på er alla!
Idag har jag sovit dubbelt så mycket som jag brukar, men konstigt nog så känner jag mig ännu tröttare.
Önskar er en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon! 🙂
Ute blåser det rejält och inne känns det också kylslaget. Hoppas på att bli varm när jag snart tar mig till jobbet.
Önskar er en fin dag!
God morgon!
Min man överraskade mig igår och kom hem flera timmar tidigt från jobbet 🙂 Sen lagade han god mat och jag gjorde chokladtryffel.
Idag är han däremot sjuk och hemma. Och jag ska läsa/skriva hela dagen, har två sidor att skriva till den 5e men det är många sidor att läsa.
ha en bra onsdag!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God morgon! 
Här har det kommit en hel del snö och det små-snöar lite fortfarande. Hoppas på att det inte är så kallt när jag ska ut senare idag!
God morgon
Så fin bild på katten frida.
Lediga dagarna är slut jobbekvällarna börjar. Men de är skönt jobba kväll.
Ha en skön onsdag
Tjoho! Idag var det glatt, men det syns i alla fall inga mygg ;) Vovven försvann ner i en snödriva så jag fick kvickt fiska upp henne igen. Inte lätt o vara vovve i detta väder när man är snäppet större än en hamster. Ha en riktigt bra onsdag och kör försiktigt i snöyran!
Zabelle
Godmorgon!
Kom 1cm snö i natt och nu blåser den bort.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God förmiddag! -3 ute och grått. Jobbar eftermiddag idag och är ledig i morgon. Gött! Inte gjort mycket hittills idag. Ska bara slappa. Hade en plan men det sprack men det gör inte så mycket. Önskar er alla en trevlig onsdag!
På väg till sonen för att laga mat tillsammans, läsa sagor och umgås. Känner mig lite trött så jag sitter och laddar en stund innan jag åker.
#12 Du piggnar till när du ser dina barnbarn :)
Zabelle