Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 416 ggr
Cristine
0

God morgon 14-01-14

Halva månaden har strax gått, har du kastat ut granen?

Och den i trädgården då? 

Man kan se att många har bråttom att få bort julpyntet andra precis tvärtom.

Vem av dem är du?

Ha en trevlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Afturelding
0

God morgon :) Det blev inte målat igår för spacklet hade släppt. Men idag så! Jag ska nog sy köksgardiner idag, de till vardagsrummet blev klara igår. Och så ska jag måla. Granen åkte ut för nästan två veckor sen, någon dag efter nyår var det. Jag blir väldigt trött på julen när den väl är över. Ha en bra tisdag!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

aggeelin
0

Godmorgon!

Vi tog ut granen i söndags. Den hade lagt sig ner. Annars kan jag tänkta mig att ha kvar granen en vecka till om den är fin. Grannen har en som är mycket fin och den ska vara kvar minst en vecka till. Ljusstakarna står kvar till minst på söndag. Vi i kvarteret brukar skoja om att så är det i vårt kvarter :)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God morgon 🙂

Här städades det sista av julen undan på trettondagen. Nu är det som vanligt igen tills påsken kommer. Idag har vi 8 minusgrader och det blåser en lite snål nordan.

zabelle
0

God morgon Granen åkte ut direkt efter nyår samtidigt med tomtar och annat rött. Snön vi fick igår har smält bort igen. Den låg kvar så pass länge att jag hann hem och gå ut och busa med vovven i snön. Idag efter jobb blir det storhandling, börjar bli tomt i kylen.

Zabelle   

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

Hade ingen gran 😉 Så ingen gran i trädgården eller någon vi kastat ut. 

Sitter på föreläsning, sedan blir det grupparbete.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

God morgon på er

Tänk de har gått halva januari redan, Skönt tycker jag,
Jobbar kväll så ha en skön tisdag

Maria
0

Godmorgon alla.

Det lilla julpynt vi hade inne åkte ut på annandagen. Mest för att nya katten håller på med "allt".

Jag brukar vara tidig med att få bort allt annars också. När sonen var liten så pyntade vi till 1:a advent och så fick det vara till efter nyår någon gång.

/Maria

[VSK]
0

God morgon och önskar er en riktig fin dag.

-är inne på min tredje kopp kaffe nu sen jag vaknade ca 03.00 och måste nog snart vila magen min 😛

Caroline L
0

God morgon!

Våran gran åkte ut förra veckan någon gång, den började barra så fruktansvärt mycket och katterna (som gärna låg under granen) hade hela ryggarna fulla av barr.

Idag kom snön till gbg!

flisan708
0

God morgon! -10 ute bättre än igår. Jobbar kväll idag. Ska bli intressant. Ska bara vila nu på förmiddagen. Min förkylning gör att jag känner mig rätt slut. Men men det är bara att bita ihop. Har det som jag behöver för att kureras. Ringt nu på morgonen och sagt upp mitt årsbusskort som jag haft i flera år. Märkligt att hux flux vara helt bilburen. Men det funkar inte med bussen till nya jobbet. Ska ringa och fixa parkeringsplats med motorvärmare vid jobbet. Kan vara värt sin slant. Adventsljusstakarna är kvar här än. Får bli när orken är tillbaka. De är vita och smälter in så jag stör mig inte på dem. Köpte ju nya förra året och gillar dem så jag tänker njuta av dem lite till. Önskar er alla en riktigt skön tisdag!

Anders 50
0

Godmorgon!

- 2 och det har kommit 1 cm snö inatt, så nu är marken nästan vit! 🙂

Granen är fortfarande på sin plats, barrar fortfarande inte, så nu ska den få stå tills den börjar barra. Ska bli intressant nästa jul att se om det beror på "medicinen".

Funderar på att ta ner julpyntet snart, fast nu med snön så blev det ju jul igen! 😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Här har också kommit sådant där äckligt vitt på marken😃

/Maria

Bybo
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morning!

[peter54]
0

Vi har ungefär en decimeter snö, det kom någon cm till under natten. Om det kommer lika mycket till som det hittills har kommit, så att det blir packat på vägen så kan vi åka sparkstötting.

Snön gör underverk mot mörkret. Jag kan exempelvis köra bil en timme senare på dagen nu när marken är vit jämfört med när den var mörk.

😉

Cristine
1

Det var ett talande foto Bybo..tom utan text!😃

Bybo
0

#15  Ja, och jag var så elak då jag inte kunde låta bli och skratta åt den lilla missen

Intehärutandär
1

Jag är traditionsenlig och kastade ut julen igår.

Toyan
0

Ingen julgran då jag var borta över Jul/ Nyår, pyntade bara lite till advent, lätt att plocka bort.

zabelle
1

#13 Ha ha ha Underbart!

Zabelle   

Cristine
1

#15 Jag kunde inte heller hålla mig