Hårt eller mjukt
rostat eller som det är?
Hur vill du ha din morgonmacka?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag äter väldigt sällan bröd då jag inte tål gluten något vidare. Men då jag äter så äter jag oftast någon av;
Finn Crisp med färskost.
Knäckebröd med ost & kaviar/ost & gurka/ägg/mjukost.
Osötad rågkuse med färskost, sallad, tomat och gurka.
Älskar tutull och tunnbröd, men får så ont i magen av ljust bröd.
Jag äter inte mjukt bröd förutom vitt bröd till mat. Knäckebröd äter jag däremot massor av, men inte till frukost.
Baka bröd tycker jag dock är roligt så maken har alltid hembakt bröd😃
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Jag äter aldrig frukost mer än när jag bor på hotell och då helst äggröra med tomater och korv eller bacon.
/Maria
Vanligt mjukt bröd. Just idag Pågens lant-goda surdegsbröd.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Rostat eller vanligt mjukt 🙂 Varierar fast rostar sällan nu.
Knäckebröd är med gott hihi
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Rostat! Äter alltid rostade mackor på morgonen :) Så himla gott med rostat å ost över med apelsinmarmelad.
Beror på vilket bröd det är, och vilket jag är sugen på just för tillfället hehe…Men, har dock slutat med bröd
Äter mycket sällan bröd till frukost och i så fall något hårt knäckigt bröd eller Finn-Crisp.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gärna rostat bröd på helgmorgnarna, eller nåt nybakt från butiken eller hemgjorda scones.
På vardagarna då jag jobbar så äter jag yoghurt hemma och sen ett hembakt GI-bröd framåt förmiddagen på jobbet.
/Christina
Min mamma bakar bröd varje helg och då blir det oftast morotsbröd eller siktkakor :) Kan väll erkänna att jag är väldigt bortskämd med hemmagjort bröd… jag tycker knappt om något köpebröd :S