God morgon 3 januari
HĂ€mtar fikat!đ
GrÄ dag och regnig, inte riktigt vaken Àn..vÀdret pÄverkar en ganska mycket.
2 muggar kaffe behövdes idag för att persiennerna sakta skulle öppnas. Ha en bra dag!
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.
God morgon đ
Det Àr den tredje idag Cristine.
Jag ska ivÀg till veckans sista behandling strax. Mycket skidor pÄ TV idag, sÄ jag kommer inte att ha trÄkigt.
God morgon!
Godmorgon pÄ er!
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
Godmorgon!
Ordningen ÄterstÀlld! Det regnar!
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Go förmiddag
UppehÄllsvÀder och en liten antydan till sol hÀr hos mig.
Har hunnit med massor fast jag haft sovmorgon. LÄngrunda med vovven, fikat och varit och handlat.
Lilla barnbarnet ringde nyss och ville komma hit och cykla i eftermiddag. Hon fick sin första cykel i julklapp och hÀr Àr bra cykelbanor utan annan trafik.
Det vÀrmer i hjÀrtat nÀr den lilla 3Äringen ringer och sÀger - Farmor, jag vill "va" med dig idag <3
Zabelle
God förmiddag :)
Vaknade 8.30 och Ät pannkaka till frukost :D behövde ocksÄ en stor kopp kaffe för att vakna till ordentligt. Sedan gick jag och hunden ut pÄ en skogspromenad och sjÀlvklart började det spöregna⊠Vi kom hem genomblöta och trötta, sÄ nu tÀnkte vi tillbringa en timma att bara slappa. hunden har redan somnat ihopkrupen pÄ min arm ;)
Varit hos Dr. Fick bl a ta ekg för första ggn. Visade en massa smÄ hjÀrtan pÄ topparna. ;) Nu vilar vi, och sedan kommer pojkvÀnnen. Och det Àr helg igen.
God middag!
Idag sov vi sĂ„ lĂ€nge att posten kom nĂ€r vi fortfarande var i sĂ€ngen. Vi var pĂ„ bio igĂ„r, hobbit đ Jag Ă€r ju inget jĂ€ttefan av Tolkien, men jag gillar dessa! Och idag ska jag syr, kommer förmodligen posta i min trĂ„d senare sĂ„ hĂ„ll ögonen öppna!
/Rebecca
SajtvÀrd pÄ kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare pÄ fantasy.ifokus.se
God kvÀll!
Pigg dag för mig idag, jobbat och sen tagit promenad. NÀr jag kom hem tog jag varmt bad och om ett tag ska vi mala ner högrev och göra hamburgare. HÀrligt med fredag!
Ha en fin kvÀll, alla!
/Christina
God kvĂ€ll! Idag Ă€r det min mammas födelsedag, hade hon levt hade hon fyllt 78 Ă„r. SĂ„ grattis mamma dĂ€r i himmelen! Jobbat tre pass pĂ„ nya jobbet. Mycket att ta in och mycket nya intryck. Fullt i skallen och ens eviga prestationsĂ„ngest gör sig rejĂ€lt pĂ„mind. Gamla jobbet och detta Ă€r som natt och dag. Men jag tror att det blir bra i lĂ€ngden. KĂ€nner att det blir tidig kvĂ€ll för mig idag. Ska upp 05 i morgon. Ănskar er alla en fortsatt trevlig kvĂ€ll!