GOD MORGON DEN 1 DECEMBER
Ja nu är vi här sista månaden på året och jag tror vi alla är överens om att året gått väldigt fort.
Då är det inget emot denna månad, för som alltid när man har mycket att göra rinner den iväg.
Önskar er en mysig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Morgon! Jag och Roxy ska till en kompis, testa vinertäcke till henne då det behövs när det blir minusgrader igen. Fika och prata lite med :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon! usch vad jag är trött! var på en gymnasiefest i går 😴
Men kul var det! först var vi på "förfest" hos en kompis. Vi var 4 pers och ingen av oss dricker, så vi dansade till barndomsmusik och åt saltapinnar haha 😃 om jag ska vara ärlig var förfesten snäppet roligare än riktiga festen ;)

God morgon på er!
En vacker början på 1: advent, plusgrader och solen lyser vackert över trädtopparna🙂
Instämmer Cristine, denna månad kommer att gå fort.
Ha en riktigt fin dag med allt ni gör🌺
God morgon! Idag blåser det rejält ute. 2+ grader. Första advent- första ljuset ska tändas. Hoppas denna månad går snabbt, syftar på jobbet. Två nätter väntar. Suck! Önskar er en fin söndag och första advent!
#4 Förstår att den här sista tiden på jobbet blir långsam och jobbig. Jag känner igen mig från tiden mellan jag skulle sluta inom äldreomsorgen och börja plugga. Så segt det var.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon
Så var det första advent, Önskar er alla en fin söndag
Men glöm inte att vi har börjat med vår adventskalender igen, Många fina vinster är där
Vi drar på skyltsöndag i min födelsestad (grannstaden). Kommer bli mysigt. Tyvärr är denna vi har här inget att ha, då är det tur vi har vår gamla.
Ingen snö i år och rådhustorget är fyllt med stånd, halm, hemkokta karameller, glogg, lotterier, live-musik, tomten, skyltfönster letande osv.
Och så hälsa på mormor förstås!