Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 921 ggr
Cristine
1

Katt eller hund?

En kvinna har blivit tillsagd att hålla efter sin i ilskna katt sedan den upprepade gånger anfallit brevbäraren

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Haha..det var en underlig katt!      😃

Maria
0

Haha😃

Jag minns Moritz när vi bodde i sista lägenheten och hade brevinkastet i dörren till hallen. Han älskade att sitta där och lurpassa när posten kom och han skrämde verkligen brevbäraren. Han for upp med sin långa arm så fort luckan öppnades.

Jag fick säga till brevbäraren att stoppa ner posten försiktigt annars skulle han lätt få ett strimlat finger😂

/Maria

stina63
0

Ja Humlan där skriver du något som jag kommer ihåg,
Min gamla katt nisse, Han var en buse

Han lurpassade under brevinkastet och visste om när brevbäraren kom. När dom öppnade brevinkastet stack Nisse ut sin ena tass med klorna ut 😮
Detta visste inte jag om. Förrän jag såg på min post att det stod. Se upp för katten 😮

Fick fråga brevbäraren om dom har blivit skadade av honom, Men de hade dom inte, Dom öppnade i ena hörnet försiktigt och nisse drog ner posten.
Hände att jag fick strimlat post,

Efter de satte jag upp en skyllt se upp för kattklös

Sen satte jag en brevlåda under brevinkastet,, Men den rackaren lyckades mellanåt hoppa i brevlådan. Där låg han lurpassade

Maria
0

#3 Hahaha Stina😉 De verkar vara ganska lika våra katter.

/Maria

Cristine
0

Ha ha vilka roliga katter!n😃

stina63
0

Hehe humlan ja våran katter dom är rätt lika.. Men han lever inte mera

Maria
0

Så tråkigt.😕

Jag såg det nu när jag läste lite mer noggrant.

/Maria

stina63
0

Han dog i slutet av 90 talet..

[Sisa]
0

Djur är härliga..men jobbiga att mista.       🌺

stina63
1

Den där Nisse Som jag hade innan hittade på andra bus också
Jag satt i stora rummet och sydde gardiner, Fick stänga dörren för Nisse ville vara med sy, De ville inte jag- De var den tiden då de inte var vanligt med mobil,

Plötsligt så ser jag min ytterdörr öppnas, In kommer min väninna inrusande. Sprunget upp till tredje våningen med andan i halsen.
Hon blev lite arg när hon såg mig. För hon hade ringt. Hon hör hur jag (Nisse) lyfte luren. Hon hör hur någon stönar sen pang så lägger jag ( nisse) på luren.
Hon trodde att jag låg skadad död ja vad som helst här hemma. Visste inte om hon skulle ringa ambulansen först eller springa hem till mej först
Men hon sprang hem till mej. Hon hade nycklar till mej.
Ser att jag sitter i stora rummet och syr gardiner😃
Men jag såg att telefonluren låg av. Förstod att de var Nisse som hade varit i farten. De var så att han hatade ringsignaler. De har gått åt många sladdar. För han bet i sönder dom. När jag skulle till jobb fick jag dra ut sladden så han slapp höra oljudet. Gick inte att stänga av ringsignalerna på telefonen.

Men på den telefonen fanns en mun på. Den var till för att koppla bort samtalen hos den man pratade med. En sekretess knapp, De var den han lyckades trycka på. Därför trodde min väninna att jag la på luren.😃

Maria
0

Haha, vilken katt.😂

/Maria

Cristine
0

<Oj oj oj 😃

aggeelin
0

Ha ha ha. Vilka katter. Jag skrattar här för mig själv :) :) :) <3

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet