Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 1027 ggr
Cristine
1

God morgon 31 oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Farwuq
0

God morgon, så här på sista arbetsdagen - för flertalet - denna vecka.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

zabelle
0

Godmorgon

Visst är det idag som barnen kommer och busar eller får godis?
Bäst att köpa hem godis om ifall…. 😉 

Jag ska till kyrkogården ikväll, sätta en blomma och tända ljus på mina föräldrars grav, så det ska lysa hela helgen.

Zabelle   

chik
0

God morgon på sig här i burken..

Den var fin tycker jag cristine. 

zebelle. får nog bli så..Godis så man klarar sig..

Jo har en länk här om livet lite på en mjölkgård..En kompis som har gjort ett litet reportage..Jag har varit till gården några gånger o 'Det är fint o stort där..

http://bjorneslatt.blogspot.se/2013/10/vad-vore-sverige-utan-sota-kossor-med.html?showComment=1383200762098#c5694827164490296111

Ja ha de gött alla..

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

Godmorgon! Här var det många igång redan!

På tal om godis så har jag laddat rejält, få se om det kommer några busar. Jag tror att de kan komma i flera dagar, från torsdag till lördag.

Här ser det ut att vara kallt ute (ja, fast varmgrader) igår frös jag då jag hade för lite på mig. Det är svårt det där med lagom mycket. Snart är frukosten i magen och då väntar jobbet. Dags att sätta fart 🙂.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
1

#3 De är så vackra våra svartvita kossor.
Här nere ser man knappt några längre. Verkar som bönderna gått över till andra raser tyvärr.

Zabelle   

Anders 50
1

Godmorgon!

Idag blir det proviantering!  Och lite pyssel hemma som inte hunnits med senaste veckorna.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

fotokrafs
1

God förmiddag!

Var det agge som var hos tandis igår?
I alla fall idag var det min tur😃

Skäms egentligen för mina tänder, jag har inte tagit hand om dem
och inte varit hos tandläkare på 10 år typ..
SÅ det var på tiden att jag gick. Idag gick smärtfritt
men måste in igen någon dag och laga ett hål 😐

Afturelding
1

God morgon!

Sitter och tittar på litteraturlistan för nästa moment, och ser att vi har en kursbok från 1962… Så mycket skrivs det alltså i det här ämnet 😂

Idag ska jag leta lampor på internet. Vi missade den detaljen när vi flyttade, så vi har en brokig skara kasserade lampor ihopsamlade från diverse andra hem. Och det är väl rätt charmigt, men när man måste ha en typisk kökslampa i sovrummet så kan man önska sig nya.

Ikväll ska vi titta på Alien också, det är ju ändå Halloween. 

Ha en bra torsdag!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[Sisa]
1

Godmorgon!

Ingen sol idag..grått och ruggigt.  Får väl springa till affären då, köpa godis och hoppas något spöke dyker upp!

Annars laddar jag inför helgen då det blir kalas med släkt och vänner. Ser fram emot att umgås!!

Ha en fin dag!     👻

Intehärutandär
1

Här är regnigt och trist. Hunden bara blängde på mig då jag sa att vi skulle gå ut och kissa. Då kröp han längre ned under täcket. 😊

Barnet ska ha en, kanske två kompisar hemma att sova över - spela spel och käka godis på övervåningen. Så jag får väl gömma mig i mitt sovrum jag. 🙂

citytjejen
1

God middag!

Jag har en effektiv dag, eller rättare sagt hela veckan är effektiv. Börjar jobba på måndag så det är nu som jag får se till att göra allt det där som jag skulle gjort förut😃

Ikväll ska jag och mitt favorit-ex lyssna på Olof Röhlander som är inspiratör och föreläsare. Fick gratisbiljetter så tänkte att varför inte! Efteråt blir det middag ute.

Hoppas alla LK:are har en bra torsdag!

/Christina

Toyan
0

God middag!

Regn och grått här. Ska ut och handla, mindre trångt i affärerna än i morron skulle jag tro.

Underbara att se våra vackra kossor🙂

Ha en fin dag allihopa🌺

Fridaaaa
1

God dag

Sitter i skolan men slutar snart 🙂 Skönt!
Vill ha helg nu 😛

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jessicahagstrom94
0

God kväll🙂

Vi har inget godis hemma, så jag vill inte ha besök av några "bus eller godis"-ungar. I så fall får de pepparkakor.

Men det brukar aldrig dyka upp några såna barn längre, tycker det verkar ha blivit sämre med sånt nu för tiden?

Cristine
0

Har inget godis, men det finns iaf inga barn här

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
1

# 13  Men..så söt!     ❤️