Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: kärlek-och-relationer
Läst 1507 ggr
natha-mjau
0

Present till 20årig kille

Min pojkvän fyller 20 år nu i februari och jag har ingen aning om vad jag ska köpa.
Han håller på med musik och tycker om att rita.
(han fick ett pennset i julklapp)

Jag har ingen ide om vad man kan köpa till en kille i den åldern, eller till en kille överhuvud taget.

Har funderat på att köpa ett korshalsband till honom, då han hade ett men det gick sönder. tänkte köpa lite mer.

Någon som har tips eller ideér? :)

Maria
1

Halsbandeet var ju en bra idé.Glad

Har han någon smartphone/iphone så finns ju en massa kul tillbehör.

Kanske en överaskningsmiddag hemma.

En biokväll.

En konsertbiljett.

Egengjort presentkort på en picknick i det gröna till våren.

Eller något annat som har med ritning att göra. Papper, kolpennor, målar/ritväska.

Det finns sådana där kroppsdockor i trä för att rita av människokroppen. Finns även händer i trä med ledade fingrar.

Staffli. Det finns små bordsstaffli också.

Nu tog fantasin slutFlört

/Maria

natha-mjau
0

#1 tack för ideerna :)
ska tänka lite på det!

Det är så svårt till han för att han tycker att det mesta är 'fjantigt' så jag vet inte hur jag ska göra med en del grejer. Funderar även på att köpa nått skämt grej från partykungen.se eller liknande. hmm.
så svårt :(

Cristine
0

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

natha-mjau
0
kkatt
0

Min pojkvän fyllde 32 förra veckan och jag hade världens problem med att hitta en födelsedagspresent åt honom.

Tillsist gick jag in på 30daysof.se som säljer handgjorda, ekologiska och virkade flugor! Jag köpte en fluga och jag har aldrig sett honom så glad. Flugorna är mjuka, personliga och varje produkt är annorlunda vilket gör  gåvan extra speciell. Nu önskar han sig en likadan i julklapp och har redan beställt två stycken till sin bror som är  18år och sin far.

Så mitt tips är att kolla:

www.30daysof.se

Karmatarerskanise
2

Inlägg 5 är en medlem som endast gjorde reklam och som blev borttagen av niklas. Kanske ta bort reklamen?