3 september, god morgon!
Moooorgon! đŽ
Jag tĂ€nkte faktiskt strunta i att skriva morgon-inlĂ€gg men kom pĂ„ att jag inte kommer anvĂ€nda datorn nĂ€r jag kommer hem frĂ„n jobbet, sĂ„ vill inte missa skriva godmorgon. đ Det Ă€r faktiskt trevligt!
Ha en jÀtte bra dag allihopa!
Kram!
Roligt för oss att du gör det Elmaek. God morgon önskar jag dig och alla andra. Vackert vĂ€der i dessA trakter men nu Ă€r det för kallt för att sitta ute. Ănskar er en hĂ€rlig dag!
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.
Godmorgon!
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
Godmorgon!
9 grader och jÀttedimmigt i morse men nu tittar solen fram.
VÀrldens bÀsta dag önskar jag er!
Zabelle
MĂ„rning! Solsken i Brodalen. Katten ligger i fönstret o rĂ€knar luncher och försöker se ointresserad utâŠđŽ och jag Ă€r pĂ„ vĂ€g till heldagsmöte pĂ„ jobbet. kommer att bli kul med mycket tjöt o skratt..
Blir en bra dag!! đ
Ălta inte problem - skapa lösningar!! đ€đ
HĂ€r ser det ut att bli en riktigt fin dag. För en stund sen var det bara 7.6 grader men enligt prognosen kommer det att bli över 20 idag. HĂ€rligt med sensommarvĂ€der sĂ„ hĂ€r i början pĂ„ september! đ
Ănskar er en fin dag!
Godmorgon!
I morse var det dags att skrapa bilrutan för första gÄngen den hÀr sÀsongen, - 1. Var ute 05.30 och vittjade krÀftburarna, fick 23 styck! Kallt om fingrarna var det!
PÄ hemvÀgen gick jag ut till kanten av naturreservatet och fick se solen börja strÄla bort dimman ute pÄ mossen, sÄ vackert!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#6, 7 SÄ vackra bilder! Det Àr nÄgot magiskt med morgondimman.
Zabelle

God morgon.
Vacker himmel Cristine.
HĂ€r var det 8 grader nĂ€r jag gick upp, solen lyser och det ser ut att bli en hĂ€rlig dagđ
SĂ„ kallt redan Anders, vackra bilder du tagit.
Allt gott till er LK:aređș
God morgon!
Jag har varit ut med vovvarna, nu sover dem sÄ sött.
Utfodrat innedjuren i vanlig ordning och ska Àta lite sen frukost, kÀnner mig inte sÄ hungrig idag. Tagit mig en kopp kaffe.
Ledig frÄn skolan idag, skönt sÄhÀr dagen efter introduktion plus seminarium första skoldagen.
Se vad dagen har att erbjuda. âïž skiner ute men kyligt.
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
God morgon
Sicka fina bilder,, Underbara.
Sista lediga dagen och i morgon böjar jag jobba igen.
Ănskar er alla en skön underbar tisdag
God förmiddag! Nu pÄ förmiddagen har jag haft tvÀttstuga Ä tvÀttat alla mattor. Funderar pÄ att torka fönster Ä byta lite gardiner Ä göra lite höstfint. Sugen pÄ att köpa lite höstblommor till balkongen, det kan jag fixa i morgon. Njuter av min semester som jag inte planerat sÄ mycket första veckan. Gör det jag kÀnner för. Njuter!
God eftermiddag..Fina bilder o vila ögonen pÄ..
MotherEarth..Stackars dig..đ.
Varit en tur nere i Ullared o fikat med AnnL..O nu Àr det grÀsklippning som stÄr pÄ tur..Fin kvÀll till er..
Lena.P Àr jag i verkliga livet.
Oj, vad vackra bilder i trÄden!
God eftermiddag pÄ Er!
Vanlig vardag idag igen. Hemma och vĂ€ntar pĂ„ att maken ska komma hem om vilken sekund som helst sĂ„ vi kan dra vidare ut pĂ„ utflykt. Han tog bilen idag, och dĂ„ Ă€r det lika bra attt hitta pĂ„ nĂ„got nĂ€r den Ă€ndĂ„ Ă€r varmđ
Jag har inte varit hÀr pÄ ett tag.. Jag tror att jag har lite svÄrt att göra flera saker samtidigt. och nu Àr jag ju inne pÄ italienskan. Maken klagar pÄ mig att jag blir sÄ "fanatisk" nÀr jag vÀl gör nÄgot.. jag Àr typ allt eller inget.. aldrig lagom
Ha det gott!
#15 ha det gott du ocksÄ!
#13 Vilken fin solnedgÄng! :-O
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Ja d var nÄgra tuffa timmar chik haha "s" Och tack Anders:)