Godmorgon, fredag 23 aug
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!☀️
Godmorgon!
Solen skiner!
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Solen skiner i brodalen oxå. Katten är uthälld på yttertrappan. Kaffet på gång så jag sitter snart bredvid katten och njuter av stillheten och solvärmen.. sen blir det em-pass på jobbet
Blir en bra dag! 😎
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Godmorgon ! Här skiner solen ☀️
Vaknade av att det pratades och ropades inne i marsvinsrummet, gick upp och där ligger fyra små bebisar som föddes under natten 😃
God morgon på er alla! Roligt att läsa tråden idag, sol överallt och bambinos som kommit till värden :=>> Då kan jag förtälja att det är samma väder här, och jag ska snart ut och sätta mig i trädgården. Så här såg det ut igår, en massa änglar på himmlen Önskar er en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Morgon morgon!
Får se vad dagen har att erbjuda. :) Ha en trevlig dag allihopa!
Gomiddag
Solen skiner idag med, Så härligt. Ska iväg till stan träffa ett par väninnor. Ha en skön fredag😃
God dag 😃
Nu ska jag strax iväg och shoppa med min vän. Lönen kom idag! Efter det ska vi åka iväg till stallet där hennes häst står, ska bli mysigt med lite stallmys och ridning. Saknar det nu när jag inte har min mer..
Ikväll ska jag ut och festa vilket jag knappt hunnit göra på senaste tiden.
Solen skiner och jag har världens bästa humör just nu! 😃
Hoppas ni ALLA får en toppenfredag ☀️
God middag
nu ska jag skaffa mig kaffe sitta på balkongen o
fortsätta lära mig italienska.
God eftermiddag! Snart sovdags för mig. Fyra nätter väntar att jobba. Invigt nya sovrums tvn, supernöjd! Borde ha skaffat detta tidigare. Ha nu alla en skön helg!
Trevlig helg alla🌞🐝🐜🙏
#13 Ja det är du! Det får du om du är aktiv på i.fokus 🙂
#14 Såg d tack, la un en tråd på support :)
Gokvälls,,
Har varit och betalt resan till hösten, Sen fick jag fixa nytt pass också, Den andra hade gått ut.
Ha en skön underbar fredag