Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 352 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, fredag 26 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er!

Som vanligt  konstaterar jag att tiden går alldeles för fort. Nu är det en ny dag igen. Ta väl vara på den!

HA nu en riktigt fin-fredag idag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
0

Här skiner solen nu, dagen började med dis/dimma. Promenaden blev av idag och jag känner mig nöjd. Ikväll blir det vin-kväll hos min ena bror och det ser jag fram mot. Blir till att åka till systemet. 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Toyan
0

God morgon.

Ser gott ut aggeelin.

Varmt är det, 20 grader och nu tittar solen fram, få se om det utlovade regnet kommer senare.

Ha en trevlig fredag allihopa👋

flisan708
1

God förmiddag på Er alla!!!

Nu har jag varit på min väns begravningen, det var jättetufft och jobbigt på alla sätt. Men det var bra att gå, allt blev så verkligt och hjärnan fick inpräntat att det är sant. Allt var så fint, vackert och väl genomtänkt för att passa min vän. Hade en väninna med mig, tack o lov. Vi åkte ner dagen innan och tog det lugnt på vägen ner. Gjorde lite turistgrejer. Tror det var bra. Gjorde så även på hemvägen. Igår var jag helt slut. 

Idag fixat med räkningarna, ska kolla över packningen nu. Om cirka en vecka ska jag till Kreta. Fem nätter kvar innan ledigheten, först två sen tre. Går av på torsdag nästa vecka. 

Varmt och härligt ute!!! Vilken underbar sommar vi har!!!!

Mooniq
0

Tungt med begravningen, men bra att du ändå tyckte att det blev fint och värdigt.

vi har en fantastiskt sommar - och ha en superfin semester på Kreta, kanske kan vi få se några fina kort när du återkommer.

Mental kram ☀️🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
0

I natt har vi haft ett fantastiskt åskväder! För en gångs skull vaknade jag av åskan - smällarna vår så nära och hårda så det gjorde ont i öronen. Jag är ju lite känslig i mina öron.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0

Godmiddag!

Sol och varmt…ännu inget regn! En månad sedan det regnade här!

Puh!!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

God dag på er!

Fått en hel del gjort: Veterinären med marsvinet, varit på Maxi en snabbis, Jysk, städat 2 burar, dammsugat, diskat, tvättat & hängt ut tvätt, puh!

Jobb ikväll med, full rulle hehe

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

fotokrafs
0

God eftermiddag!

Nu sitter jag i pannkaksoset igen. Förra helgen blev alla pannkakor perfekta, denna gång gick ALLA sönder. Dessutom fick jag med en liten äggskalsbit i smeten.. Undrar vem soom får den knapriga pannkakan 🤪

Fast jag blev glad för den lilla äggskalsbiten, den fick mig att tänka på pappa och den gång han gjort pannkakor till oss när vi kom hem från att ha varit hos mormor och morfar några veckor. Enda gång jag minns att han gjort pannkakor.. de var knapriga.. men vad gjorde det,, tanken som räknades❤️

Vi skall en snabbtur till landet igen och slänga grejer i helgen.
Badkläder får nog tas med, det är gôvarmt ute.

Cristine
1

Goeftermiddag!

Förra inlägget jag skrev  glömde jag visst att skicka iväg..bittert sa gumman.

Just när jag var färdig att gå ut kom en åsksmäll och värmen byttes ut mot kyla.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

citytjejen
0

God afton!

Den här fredagen började hemskt, hade ångest och mådde skit, men lite vila och en lugnande tablett gjorde underverk, och nu lagom till kvällen så mår jag bra igen. Så härligt att sitta på uteplatsen i bara en liten klänning och smutta på ett glas rött🙂
Imorgon ska vi måla sovrummet!

/Christina