Godmorgon, fredag den 12 juli
Godmorgon på er!
Jag passar på att önska er en fin dag - själv drar jag imorgon bitti till Norge. Ha det så gott härhemma!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
#0 Hoppas du får en trevlig tur!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Norge är så vackert! Ta dig tid - både med och utan kamera! 😃
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ha en härlig norgevistele Agge och jaga inga getingar
h*rligt är också vädret idag
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon!
Även vi far iväg idag. Först åker vi till hälsingland och hälsar på makens familj ett par dagar, hans gammelmormor vill så gärna se bilder från bröllopet. På söndag eller måndag åker vi till Dalarna där svärmor bor, och på torsdag åker vi till Eskilstuna för att vara på landet ett par dagar, och sen blir det Södertälje en vecka från och med nästa söndag, sen åker vi hem 😉Fullspäckat schema med andra ord.
Men det ska bli skönt att komma bort lite. Jag är så trött på värmen.
Ha det trevligt i Norge #0 :) Och resten av er får ha en trevlig dag!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God morgon gott folk.
nyduschad och med en kopp kaffe här 
fint väder idag och jag är ledig. drar kanske till jobbet ändå 
önskar er en riktigt fin dag.
Underbart fint väder solen skiner och de är vindstilla ute. Jag ska jobba kväll och jobbar helgen,
Ha en skön underbar fin fredag
En särskilt super-God morgon! 🙂
Hunden som varit borta sedan 3 juli hittades inatt, så idag blev det sovmorgon.
Vet en tjej som går som på moln idag! 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Åhhh va kul å läsa 🙂
Solsken, blå himmel i Brodalen. Promenaden gjord extra tidigt idag eftersom jag skulle åka o besiktiga bilen.. Väl på besiktningen så säger killen - du har ändrat tiden själv va? Nej, säger jag - jag ringde och fick en tid på min semester. Tja, otur för du har en 8 på slutet och din inställelsetid är augusti - december… Du skojar, sa jag.. Det kan väl inte spela nån roll.. Men det spelade stor roll, så jag fick boka ny tid den 2:e augusti igen.. Suck säger jag alltså!!
Huden svider så idag blir det inget sola på altanen, får försöka mig på en fika-turné istället…. 😃
I morgon är det 100-års jubileum på Lysekils järnväg så jag - som den äkta tågnörd jag är - ska såklart vara där ute o hjälpa till o fälla bommar o annat.. Styra upp det hela liksom..😃 Så får vi även ut ett av de nyare tågen - en X61:a som ska visas upp… Kortet är några veckor gammalt från provtur Göteborg - Strömstad.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

God förmiddag.
Solen lyser så fint här idag också.
Önskar agge och Aftur en härlig semester.
#7 Härliga nyheter Aders, vilken lycka att få tillbaka sin hund🙂
Idag är det tvättdag och så ska jag ha en liten go' hundfröken här🙂
Ha en härlig fredag alla LK:are🌺
God eftermiddag!
Härlig dag!☀️
Vi gick upp hyfsat tidigt för att vara på semestern Åkte till Polisen i Södertälje och hämtade ut mitt nya id-kort. Sen drog vi och badade. Skönt när man väl doppat sig. Maken försökte lära mig crawla, gick inge vidare.
Sen drog vi till Haninge och spelade minigolf. Jag gjorde katastrofdåligt på första två banorna..skilde 12 slag mellan mig och gubben. Resten gick mycket bättre.. men förlorade ändå med 9 slag. Sommarens minigolf-statistik mellan mig och gubben är nu LIKA
#7 Härligt att höra😃