God morgon 3 juli
Lite svårt att ta sig till det gamla vanliga glada jaget, det har ju blivit så att jag tänker mer på Adam också nu. Jag skulle velat att Nalle legat i samma grav men det kändes inte värdigt att dra hem på en död katt.
Adams grav är nu full av digitalis.
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Så tråkigt med din katt Cristine, synd att han fick sluta sitt liv på det sättet.
Men gör som jag..skaffa en kattunge! Min är den grå längst upp i bild. Det är två olika kullar på bilden, mammorna har flyttat ihop och delar på skötseln. Kul att se när de byter plats så att ungarna får dia. 😃
Annars är det som vanligt här..gräs och ogräs växer, så det saknas inte jobb i trädgården.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Anders jag vågar inte skaffa fler boende så nära vägen!😕
God förmiddag på Er!!!
Får beklaga sorgen Cristine, jobbigt när de som vi älskar dör. Bamse kram till dig!!!!
Har inte skrivit på ett tag, jobbat mycket och varit iväg på kursen i lappteknik. Kursen var jättebra och jag är så glad att jag åkte. Blev även en tur på till Gnarp och var på Wahlmans tyger, underbart med tyger.
Har endast en heldag ledig och det är idag, börjar jobba igen i morgon. Tror jag inte kommer göra så mycket idag. Känner mig för trött helt enkelt och sen ska jag sortera allt tyger, mönster osv från kursen.
När jag kom hem i fredags kväll hade routern stendött så jag fick lov att ringa bredbandsbolaget. Fick en ny igår som jag installerat idag, gick problemfritt för en gångs skull.
Nu måste jag ha lite mer kaffe så jag vaknar till!!!
Kram på Er alla!!!
#1 Den lilla grå/vita påminner fruktansvärt otäckt mycket om min ena katthona. Dom ser ju identiska ut.. förutom att min katt snart är 10 år. Men gud så söta och pluttiga! 🙂
#0 Beklagar för din katt Cristine… 😕
God morgon!
Jag är fortfarande inne på min semester och tar det lugnt. Fick goda nyheter igår att min lilla önskan om en annan tjänst på jobbet blivit godkänd så till hösten jobbar jag 6 dagar/vecka med fast anställning å mycket bättre lön så jag kan ha råd att ha kvar min häst ändå. Känns helt underbart!!! Jobbade bara 1 dag/vecka fast innan å vikarierade mycket men det är inget man kan förlita sig på…
Idag ska jag skicka in min ansökan om ICA-kort och bege mig ut till Lerum och träffa på hästen lite. Läste att det ska komma varmt solväder snart! ☀️
Ha en bra dag!

God middag.
Det blir tomt utan dom kära djuren Cristine, förstår att du inte vågar skaffa nån ny katt, dom lever farligt så nära vägen. Kram.
#1 så fina katterna är Anders, kloka kattmammor, teamwork är bra🙂
#3 Ha en skön ledig dag flisan.
#4 Grattis till jobbet Caroline L!!
Fin dag till er alla🌺
Tack och kram Flisan och 🤗Caroline
Halloj!
Oj, visst den 4 juli redan😮
Tiden går så fort!!!
#0 Vackert
#1 Guuuu' så söta 😍
#8 🙂
Okej, var visst ett tag sen jag skrev här sist
Har badat! åkt runt lite hit och dit - nytta och nöje, mest nöje!
Igår skaffade jag en ny mobil. Present till mig själv kan man säga..
är 30 denna sommaren och slår på stort 🥳