Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 698 ggr
zabelle
0

Godmorgon Onsdag 12/6

Godmorgon!

Då var det redan Onsdag, solen skiner, myggbetten kliar och dax för första kaffepausen på jobbet :)

Ha en bra dag!

Zabelle   

chik
0

Zabelle o ni alla fin Onsdag..

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

God morgon på er! Här är det mulet och lite blåsigt. Få se vad det blir av detta. Jag är på väg till jobbet. Idag väntar lite småkurser om olika administrativa saker. Ikväll är det årets personalfest, trevligt.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[GunillaF]
0

God morgon på er.

Soligt och fint här också, perfekt skolavslutningsväder.

Ska iväg och kika på niorna (ja de andra klasserna också) som har skolavslutning i dag. Mitt näst äldsta barnbarn går ut nian och det är ju lite speciellt.

Ha en fin dag alla!🎈

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

Äter lite sen frukost, varit uppe sedan runt kvart över 7, men gjort massa annat innan hehe :P Men nu ska jag sätta mig ner 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

Gomorron alla! 🙂

Här är det mulet. Regn väntas, och det känns lite i kroppen.

Men nu ska jag in till civilisationen och proviantera och sen blir det gräsklippning innan det börjar regna.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

God morgon!

Fint men blåsigt, men det kanske håller myggen borta.

Nu är det bara en rabatt kvar att ansa. Skönt!

Önskar er alla en fin dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Toyan
0

God middag.

Solsken och blå himmel, härligt. Har drömt om att jag samtalat med många människor i natt och vaknade alldeles för tidigt, före 5.

#4 Söt liten tiger på spaning😘

Å så vackert med alla dessa röda solhattar Cristine🙂

Ha en fin dag allihopa🌺

Caroline L
0

God middag

Här är det mulet och det står att det ska regna.. 16 grader. 😕Håller på med tvätten just nu och försöker få rent Laquilas vita schabrak som är hur smutsigt och ner-svettat som helst. Någon som har något tips på att få rent sånt? Kollar in i maskinen och fläckarna är än kvar….

Mooniq
0

.. lita på Rosa…. kan det va nåt.. vad det nu heter egentligen.. Om det är vit bomull - lägg i lite klorinvatten, o sen in i tvättmaskinen efter några timmar.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Mooniq
0

Bohuslän, Brodalen, mulet, bra ute-grejar-väder. Vädergudarna lovar regn inatt… jag har flängt runt som en tok idag.. Kört mellan våra stationer på jobbet och gjort en massa småfix, varit hos äldre bekanta o fikat, varit hos bästavännen Majsan o fikat, klippt gräset, käkat lite middag och nu ska jag sprätta upp en säck med NPK och börja gödsla gräsmattan så det får regna ner i natt.. mossan är gul och här-o-där är gräset enormt grönt… har en färgrann gräsmatta för tillfället.. Hade hoppats på att roboten skulle landa idag men telefonen har varit tyst så jag får väl ge efter för nyfikenheten i morgon o ringa o kolla om de får hem de beställda robotarna denna veckan. .hjälp mig hålla tummarna, för jag är j**vligt trött på att klippa gräset…. 😃

Caroline L
0

#9 Vanish kanske du syftar på? Ja det kanske kan vara något att testa. Känner lite att jag inte vill blanda in klorin i bilden… eftersom den ska ligga på hennes rygg sen och kanske ger klåda… 😕

Mooniq
0

om du tvättar två gånger o sista gången utan tvättmedel så tror jag inte att hästen känner något.. så gjorde jag förr när jag hade häst o vojlockarna inte blev helt rena.. märkte aldrig nån reaktion alls..

Caroline L
0

#12 Ja men det var ju smart att jag inte tänk på det…! 😃😞Då kanske jag vågar mig på klorinen eftersom det är så hemskt tråkigt med sånna fläckar… Tack för hjälpen!

Anders 50
2

Gokväll!

Skrev ju att det var mulet i morse och att det var regn på väg. Men när datorn släckts ner så skingrades molnen och det har varit en strålande dag med ☀️Men nåt oväder är på gång känner jag!

Här behövs regn nu, gräsmattan börjar torka och jorden i trädgårdslanden är som aska trots att jag vattnar mycket. Det blir ju aldrig detsamma som med regn.

Och potatisen blommar!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!