Sammanträffanden
Bonusdottern, som sitter här vid köksbordet pluggar i Göteborg. Igår berättade hon att det händer så mycket i det annars så lugna område som hon bor i, för en tid sen blev en kvinna skjuten här, sa hon. Jag kände genast på mig något, dödar de katter frågade jag - och visst - det visade sig att hon bor i samma område som Bumbleboo!!
Har du råkat ut för något sammanträffande?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Haha, vad märkligt🙂
När jag växte upp så hade vi sommarstuga och jag hade en bästis i stan och en bästis på landet. Båda har jag tappat kontakten men men för ett tag sedan så hittade den ena tjejen mig på Facebook. Så roligt🙂
Då visar det sig att hon är gift med min andre förlorade bästis bror.
/Maria

Våren -05 stod jag på en camping i Frankrike. Kom ett svenskt medelålders par som hade problem att sätta upp ett tält. Hjälpte dem och gick sedan till byn.
När jag kom åter kommer kvinnan och frågar om jag heter "Pialinn".
Det visar sej att vi hade gått på samma utbildning för 31 år sen.
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!
Jajamensan hehe
När jag var tillsammans med mitt ex träffade jag på min lärare jag hade på högstadiet haha plus att en som red på ridskolan var hans kusin och hon var tillsammans med en jag hade på valpkurs och hans mamma jobbade på samma jobb som min mamma innan haha Och nu är han tillsammans med en jag umgicks med när jag var tillsammans med mitt ex xD
Krångligt? haha
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag chefade för en pub i Madrid och var ofta borta då jag arbetade som dansös och modell. Så när särbon tyckte vi skulle åka till Paris på en antikmässa(han var inte min sambo än) så ljög jag och sade till mina chefer att jag var sjuk. Det var en stor mässa i hotellet vi bodd så jag blev trött av att gå runt och gick och satte mej i baren. Gissa vem som knackade mej på axeln!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#4 det är farligt att fara med osanning 😃
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet