Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 457 ggr
Cristine
1

God morgon 7 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

*Vette sjutton vad jag ätit som fått mej springa så under natten, kanske jag förlorar et kilo till av bara farten.

Vilket undebart väder..inte ett moln så långt ögat når man blir helt lyrisk.

Jag önskar över hela Sverige  sol och värme!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[typellisch]
0

God morgon! :) Haft några tuffa dagar men bestämde mig för att ha en bra dag idag.. blir jag irriterad ska jag andas tio gånger och låta det vara.

Det är fint väder, jag ska ta en promenad senare och möta en tjej som ska ha en drös av saker från mig och jag får Allers, Allas och te tror jag vi sa :)! Jag älskar dom tidningarna, jag må vara 23 i åldern men ack jag är 40+ i själen.

Har precis duschat och ska äta min frukost: yoghurt, kaffe och ägg!

Ha en underbar dag alla! ☀️

[Sisa]
0

Godmorgon!

Är det en bild från Din toa, Cristine ?    😃
Ser ut som att solen tittar fram idag med, hoppas på lika fint väder som igår!   Vad man ska hitta på idag då..inget planerat, så gå ut och ta vara på ljuset blir det nog. Är det nåt vi behöver nu, så är det väl ljuset!

Hoppas på en ljus och solig dag för oss alla!     ☀️

[peter54]
0

God morgon 🙂

Här är 5 minusgrader och soligt. Mer och mer av gruset på vägen kommer fram för var dag, men än så länge är det mer is är grus.

Maria
0

Godmorgon från jobbet i Mölndal. Tro det eller ej så skiner solen och det var på plussidan i morse när det gäller temperaturen.

/Maria

Farwuq
0

God morgon från djupa södern.

🙂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Anders 50
0

Godmorgon från TV-stolen! 🙂

Kan rapportera att enligt "Väder-Lage" så finns det ingen meteorologisk vår i Sverige ännu och han kunde inte sia om någon den närmaste tiden.

Men han lovade att solen skulle komma fram här i södern framåt förmiddagen och bidra till att det blir några få plusgrader.

Ha en bra dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron på er!

Idag blir det inte lika fint väder. Solen är ej framme och ska vara halvmolnigt/soligt i eftermiddag, ingen full sol som igår, här i söder ;) Kollat in klart.se, brukar stämma samma dag som man kollar, hur det blir under dagen :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Afturelding
0

God morgon!

Idag ska jag städa! Det ser för hemskt ut här hemma, och jag är äntligen motiverad till att ta hand om det. 

Det gick bra hos läkaren igår, och vi hittade en doppresent i form av en body med robotar på. Jag ska även sy ihop några mormorsrutor som jag har liggandes till en filt. 

Jag ska väll försöka sy lite på klänningen också, men annars är det nog vad jag har att göra :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

zabelle
0

God förmiddag

Fikapaus äntligen efter ett par stressiga timmar på jobb.
Ikväll blir det en runda till affären för att veckohandla, sen ett litet ryck med snabledraken. Jag är ledig i morgon, då är det skönt att ha handlat och städat så man kan ägna sig åt "nyttigare" saker 😃

Zabelle   

[Sisa]
0

Värst vad Ni städar idag!!!!    😴

Fridaaaa
0

#10 Fint inför helgen?  Jag ska städa klart vardagsrummet idag hade jag tänkt, moppa, få upp gardinerna mm fastän jag är sjuk, är så rastlös…. hoppas jag inte blir sängliggandes i helgen:P

[Sisa]
0

# 11  Tycker Du ska strunta i städningen, den försvinner inte!!

Vila..och krya på Dej!     😴

Fridaaaa
0

#12 Hehe nej det vet jag, men har ingen ro att bara sitta heller 😉 Tar en liten sak i taget, sätter mig om jag blir trött osv 😉

zabelle
0

#11 Stackars Frida, är du inte frisk än?
När man jobbar med barn drar man på sig alla möjliga och omöjliga virusar. Hoppas du snart byggt upp motståndskraft så du slipper såna långdragan förkylningar. 🌺

Zabelle   

Fridaaaa
0

#14 Inte helt frisk, nej :(
Fick reda på idag att vi är 8 st av 16 i klassen som har samma skit, som inte vill släppa :S

Ja det blir ju dessvärre så.

stina63
0

Godmorgon
Jag är så trött i kroppen på sista tiden  och vet inte varför. Antagligen är det vårtröttheten som kommer nu smygade, Brukar bli de

Men idag ska jag jobba kväll,
Ha en skön torsdag

citytjejen
0

Här skiner solen och det är vår i luften trots att tempen står på runt nollan.

Haft två fina dagar i tisdags och onsdags då min man tog ledigt från jobbet. Vi har köpt bil och varit runt med den och åkt och shoppat lite allehanda saker såsom nya skor, ett hemarkiv, lite kläder och saker till hemmet. Idag ska jag plantera fröer i ett litet växthus som vi köpte på Ikea, och så ska jag städa och ta en promenad!

/Christina

zabelle
0

Usch vad kallt det är just nu. Blåser mellan 10-15 m/s och är 1+ grad men det känns som flera minusgrader. Hoppas det blir bättre väder i morgon på min lediga dag :)

Zabelle   

Hans K.
0

God kväll
"Mycké nu" …men det lugnar nog ner sig en dag…
Önskar alla en skön torsdag. Hälsn. /Hans

stina63
0

Gokvälls på er

Jösses som det blåser i malmö. Fick kämpa lite till jobb sen fick jag kämpa hem också, Men de var inte så farligt för en del ställen hade jag medvind,

Nu väntas  sängen snart,

Natti natti

[Sisa]
0

# 20   Natti stina!     😴

aggeelin
0

Äntligen på tåget hem!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet