Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 1177 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, onsdag 6 mars

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

Här är mulet och grått. Idag jobbar jag halvdag och sen åker jag tillsammans med tre kollegor till Bergen på studieresa. Åter på sen fredag.

Ha det gott så länge!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

#1 Du får ha det så trevligt i Bergen.

Jag var med jobbet på en konferens där 2010 tror jag det var. Så otroligt vackert.

/Maria

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Agge ochj alla LKare till denna härliga dag.

Man kan se att det är varmare ute genom att det är så många som promenerar förbi och de ser så glada ut. Tänk hur man påverkas av solen, vilke god energi den utstrålar. Önskar er en skön dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
0

Godmorgon

#1 Ha så kul på resan!

Solen skiner och bara 2 minusgrader. Jag längtar efter plusgrader nu så man slipper alla varma kläder.

En bra dag till er allihop!

Zabelle   

[peter54]
0

God morgon 🙂

Soligt och 3-4 minusgrader är det här. Det smälte på ganska mycket igår. Jag la ner en dryg timme för att få bort snö och is utanför cykelförrådet så att jag skulle kunna få ut min fyrhjuling.

Den har stått oanvänd sedan i oktober, så det var inte alldeles lätt att få igång den, men till slut så lyckades jag.

Jag provade att åka lite häromkring, men det är fortfarande för mycket snö i naturen för att det ska funka, särskilt när snön är töig så att hjulen inte får något grepp.

Afturelding
0

God morgon!

Idag ska jag till läkaren. Och det är så fint och varmt (fyra grader ska vi ha mitt på dagen) att jag tror att jag ska laga en vårklänning som har tappat ett par knappar tills dess att vi ska gå :)

Vi ska leta doppresent och reservdel till TVn också, för den slutade fungera i förrgår. Vi hade den gamla TVn i förrådet, men det är väldigt ovant att titta på tjocktv ;) Men vi kunde i alla fall se Det Hände Här igår!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Fridaaaa
0

Morgon!

Ska bli 10 plus här idag, hoppas det stämmer! Solen skiner redan :D
Härligt härligt! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[typellisch]
0

God morgon! :)

Sitter med morgonkaffet, hunden sover igen och jag ska nog ta mig en dusch snart och invänta en vän som kommer på besök som dessutom har en present 🙂

Hoppas ni alla har en bra dag 🌺

[Sisa]
0

Godmorgon!

Solsken här med, några grader minus.   Har precis hittat på, att jag ska plantera om mina inneväxter idag..och baka sockerkakor!

Så..ha en skön och solig dag!     ☀️

zabelle
0

#9 Va bra att du påminde mig :)
Ska köpa blomjord med mig hem idag så mina blommor får möta våren med "fötterna" i ny jord 🌺

Zabelle   

[Sisa]
1

# 10  Åh zabelle, har tänkt på Dej!

" Din " porslinsblomma växer och blir så fin.  Jag ska plantera om den idag!     🌺

zabelle
0

#11 Kul att den växer och mår bra!
Jag är fortfarande lite förvånad att den överlevde transporten i ett kuvert. Det är kul att byta sticklingar och se när de växer. Roligare än att köpa en stor färdig växt.  🌺

Zabelle   

[Sisa]
0

# 12  Håller med Dej!

Jag har mest stora, gröna växter..sticklingarna är så stora.  Förutom Saint Paulor..dom är efter min mormor och små, söta. Blommar nästan alltid!

Jag skulle vilja skicka nåt till Dej nu i vår..finns det nån växt Du saknar..nån Du skulle vilja ha ?    🌺

zabelle
0

#13 Tack goa Sisa, det får inte plats fler innomhus hos mig. ❤️

Men vi kan göra en tråd om byte av sticklingar och frön både av inneväxter och trägårdsväxter. Finns ju många sorter som är ganska enkla att ta skott på.

Jag fick frön av Peter för flera år sedan, de självsår sig och blommar så härligt varje sommar. 🌺

Zabelle   

Toyan
0

God morgon på er alla🙂

Solsken och blå himmel, ska ut och ta vara på det vackra vädret.

Ha en fin dag med allt ni ska göra🌺

[Sisa]
0

# 14  Bra idé!    🙂

Anders 50
0

God eftermiddag!

Fullt upp idag! Började dagen med rävjakt tillsammans med 5 andra "gubbar" som liksom jag har tid med sådant. 😉 Passade på att tigga kaffe hos eleverna när de fikade, i en paus i jakten.

Hemkommen så fyllde jag på förrådet med ved i pannrummet och nu fixar jag mat, fläskkorv, senapssås och kokt Potatis står på menyn. 🙂

Mulet och grått väder!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
0

Goefter middag vänner

Idaag har det varit varmt, Men inte i morse eller inatt, då var det minus,Men jag blev varm när cyklade. Fått skruva ner värmen i lägenheten helt för jag har söder fönster,

Skönt skönt är det

ha en underbar onsdag

fotokrafs
0

God eftermiddag!

Vacker dag i dag ☀️Bra, mindre halt idag än igår 👍

Sitter och  dricker kaffe, "kollar" yotube, läser på LK,
väntar på maken och spelar Carcassonne 🙂

File:Carcassonne-vignes.jpg
wikipedia: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Carcassonne-vignes.jpg

stina63
0