Hemmets veckotidning
Läs det nyaste numret som kommer, där är min älskade farmor med :)
http://hemmetsveckotidning.se/2013/01/29/nytt-vaccin-mot-lunginflammation/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nämen titta så kul!! 

Visst är det här en tidning för personer farmors ålder? Jag som har jobbat inom äldresomsorgen är van att se den hos äldre. Min mamma skulle aldrig köpa den
för hon anser att hon inte är gammal
.
Blev därför så förvånad när jag förstod att en 44-åring prenumererade på den!!!? Vad tycker du?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#1 Nja jag tycker att det är intressant att läsa i ibland också, så tror lite det beror på intresse osv med :)
Jag läser den ibland hos farmor, tycker det är kul och även lösa korsorden, och jag är 22 år hehe :) Så tror det skiljer men har med märkt att många äldre köper den :)
#2 Njo, så tror jag säkert att det är. Men skulle du vilja prenumerera på den om du skulle välja att ha EN tidning?
Hur gick det till förresten, hur kom det sig att din farmor blev med i tidningen?
#3 Nej inte jag personligen :) Finns andra jag tycker är mer intressanta.
Om du går in på länken så går det att läsa om det. Hon fick svår lunginflammation mm och höll på att dö och sedan trodde dem att hon inte skulle kunna gå osv, men hon mår bra idag, reser osv.
Hade itne min pappa hittat henne, så hade hon kasnke itne levt idag.
Vad roligt att se din farmor Frida
Skönt att hon klarade sin lunginflammation.
På tal om tidningar så kom det för ett antal veckor sedan Hemmets journal i brevlådan med ett "tack för din prenumeration"
Jag har inget minne alls av att jag tackat ja
Det var visserligen en massa bra korsord så jag ska tacka nej när förlängningen kommer.
/Maria
Kul att se din farmor, som som #6 säger, skönt att hon klarade lunginflammationen.
Hemmets veckotidning är ganska mysig att läsa, påminner om när jag var barn och var hos mormor eller farmor, då fanns alltid den tidningen och även andra liknande tidningar som Hemmets journal. De innehåller mycket läsvärt. Och korsord är jättekul!
/Christina
& #7 Ja det var tur, hon var riktigt illa däran och dem trodde flera gånger att hon inte skulle klara sig.
Ja min farmor har den med,brukar lösa korsord där ibland och är även en del intressanta repotage osv :D