Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 416 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, lördag 19 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er! Här kommer en hälsning till er morgonpigga och till er andra också! Jag har tagit mig vanan att skriva en hälsning såhär när jag är sent uppe Flört

Nu är jag på väg till sängen snart och imorgon blir det sovmorgon. Jag önskar er en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

yoanna
0

Samma här, och desamma Flört

Cristine
0

God morgon. Jag klev upp kl 3och nu känner jag att jag bör nog sova ett par timmar till. Ha en trevlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

flisan708
0

God morgon! -18 grader ute, burr så kallt! Vill inte ut i första taget. En plan för dagen är att gå till affären och hämta ett paket, ska dock vänta till lunchtid. Prognosen säger då -13. Planen för dagen är att softa och sy. Sen är det mycket sport idag på tv. Ha nu alla en skön lördag!

Maria
0

Godmorgon alla.

Idag är planerna som vanligt att veckohandla och så ska vi kolla på resa.

Det ser ut att bli en fin dag.

Sonen är i Åre med sitt jobb men han åker inte skidor så han håller säkert till i Spaanläggningen med bastu och annat har jag en känsla av.Skrattande

/Maria

Anders 50
0

Godmorgon!

#0  Du får döpa om tråden till: "Godnatt-tråden."  Skrattande

-19 här och en strålande sol. Tänkte gått till skogen med Kalle, men tycker det är lite för kallt, fast han bryr sig inte om kylan.

Tror  jag blir inne och byter gardiner i köket istället.

Klä er varmt ni som ska ut i kylan!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

#5 Nej, inte godnatttråd Flört den är ju till er när ni vaknar!

Toyan
0

God förmiddag!

Kallt här med, solen lyser men det är 18 minus, tycker kung Bore ska abdikera väldigt fortSkrattande

Klokt beslut att stanna inne Anders.

Blir en mycket kort promenad idag, mest innepyssel.

Ha en fin dag allihopa!

stina63
0

Godmorgoon LK

Har en del  att göra idag. Måste städa här hemma. SKa ha vänninor ikväll ska bjuda på mat,

Önskar er en skön underbar lördag

aggeelin
0

Här är det tolv grader minus och en vackert solig dag ute! Här sitter vi och slöar med frukosten. Idag väntar relaxen tillsammans med "teamet" från V-ås. Och så lite god hämtmat ikväll Glad

[peter54]
0

God eftermiddag Glad

Här är otroligt vackert, soligt och helt molnfri himmel, men ack så kallt. Det var 24 minusgrader när jag gick upp, men nu har det stigit till 17 minusgrader.

Jag har städdag eftersom jag är ensam hemma, fru och barn har åkt för att hälsa på mormor. Det blir mycket av den varan nu när det närmar sig slutet.

Maria
0

#10 Uch, det är alltid så ledsamt när man vet att någon är sjuk och inte har så långt kvarGråter

Här är det minus 13 och det var verkligen bistert ute.

/Maria

Afturelding
0

Se där, jag har glömt att skriva idag!

Vi gör absolut ingenting idag. Jag sitter och läser kuriosa på internet, men jag ska nog spela lite sims nu innan maten. Ikväll ska vi äta popcorn och titta på film.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Cristine
0

God kväll eller snarare natt!

Jaha just det, det har jag också.-.glömt att skriva alltså, jag får skylla på min nya kamera då jag sitter och undrar hur man gör dessa panoramabilder. Blir väl tvungen att läsa i hanboken men tyvcker dde är krångliga

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.