God morgon 14/1
Hej å god morgon! Tänk att man kan vakna så tidigt utan väckarklocka. Satan vad kallt det hux flux blivit, -17 grader. Burr! Idag så kommer en kollega hem på besök, ska bli trevligt. Tänkte bjuda på sopplunch. Ska åka till affären och köpa hem lite färskt bröd att ha till. Önskar er alla en härlig måndag!

Godmorgon Flisan och Fisken och alla andra som vaknar.
Jag ska till doktorn klockan nio. Han har bokat en hel timme och efter det så kommer försäkringskssan och min arbetsgivare.
Usch, jag är riktigt nervös.
/Maria
Lycka till Maria! Det kommer gå bra!
Tack
/Maria

God morgon på er!
Här är det inte så kallt som hos dig flisan, 6 minus räcker så gott, långkalsongernas glada tid
Kul med besök, ha det så trevligt
Lycka till bumbleboo, tänker som flisan att det kommer gå bra. Kram.
Ha en riktigt fin måndag alla Lk:are!
Godmoirgon!
#2 Lycka till!
Idag är det bara minus tre grader här men jag fryser ändå 
Idag äter jag frukost vid köksbänken för vi har oljebehandlat köksbordet. En intensiv jobbvecka väntar. Bäst att sätta fart.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ja, lycka till Bumbleboo.
Tänk att man alltid ska vara i förändring! Man tror saker och ting är statiska och man går där och lullar runt och småvisslar förnöjt men man inser inte att verkligheten och förutsättningarna runt ens person ändras. Ibland är förändringarna så stora och långsamma så man ser dem inte.
#7 Godmorgon fisken och välkommen hit!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon 
Just hemkommen efter att ha skjutsat dottern till tandläkaren och nu ska jag strax åka igen för att få veckans första sjutimmarsbehandling.
Här är minus 10 grader och himlen är orange och ljusblå, helt klar.
Hej o hå alli hoppa o jätte härligt o bra mångag till ER ALLA nya o gamla LK:are
Det är bara så skönt,att vara här…fast mycke mer snö är här än i Dalarna hos "oss"Här har vi fått skotta snö när vi kom på lördas kväll,
att få bilen till tomten,men den fick vara på vägkanten över natten.ys det var sent o mörkt…nästan mitt i skogen är vi
Ys o kaltt var det -19 o lite till både lördags kväll o i går brrr brrr…men är det bara -2…konstigt hur det kan variera så mycke.Ja ja det var det…
Allt fri o fröjd.
Kram på ER ALLA ja ja ER ALLA
God eftermiddag!
Jag sitter och kollar tågbiljetter, funderar på att åka ner till mamma igen.
De säger att mamma inte vill äta något.
Inte bra… mamma har gått ner massa i vikt redan innan.
Det lustiga med tågbiljetterna jag hittar är att det är billigare att åka till Göteborg än till Skövde (dit jag skall) trots att det är samma tåg. Skiljer 204 kr i pris 
Så är jag smart så bokar jag tågbiljett till Gbg men går av redan i Skvd
Hoppas ni får fortsatt bra dag
Goefter middag på er alla
Härligt härligt jag har en hel ledig dag i morgon, Då ska jag bara vara inte göra mer än ingenting, De är mycket de, kan ta en hel del krafter att inte gör något, hehe,Nä jag kommer säkert göra något, Blir lite långtråkigt att inte göra något
Ha en skön Måndag
Goeftermiddá!
-12 inatt, -4 idag och lite snö-fnyk hela dagen!
Men fint väder att vara i skogen i, trots att snön yr en lång stund så fort man fäller ett träd!
Hoppas allt gick bra idag Maria.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God eftermiddag!
Vi har beställt vigselringar idag, vi kom rätt billigt undan eftersom att sambon tyckte om en ring i titan. Tack och lov, min ring kan jag inte kompromissa om. Jag ska ändå bära den varje dag i resten av mitt liv (får vi väll hoppas i alla fall).
Snart ska vi laga mat, och jag ska bara bröd :) Jag har varit sugen på frallor hur länge som helst, och jag äter bara hembakat bröd.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se