Några frågor!
Brukar Du sova gott ?
Är Du frusen av Dej ?
Vilken fågel vid fågelbordet är vackrast ?
Hur ser Din vintermössa ut ?
Vill Du ha en mild och grön jul ? 
Brukar Du sova gott? Ja det brukar jag :)
Är Du frusen av Dej? Japp väldigt lättfrösen
Vilken fågel vid fågelbordet är vackrast? Jag gillar blåmes mycket, även nötskrika :P
Hur ser Din vintermössa ut? Har en röd med ett hjärta och sedan ska farmor sticka en till mig.
Vill Du ha en mild och grön jul? Vill ha en mild jul ja men vill ja lite snö, annars känns det inte som julafton. Förra året hade vi inte det :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Sover gott på nya madrasserna.
Är väl normalt frösen.
Dommherrehanen är min favorit.
Har ingen speciell vintermössa, bara en lite kraftigare keps.
Vem vill ha en mild och grön jul??? Inte jag iaf!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Brukar Du sova gott?
Ja oftast, undantag när jag har för högt blodsocker
Är Du frusen av Dej?
Nej, tvärtom
Vilken fågel vid fågelbordet är vackrast?
Svårt att välja en, men jag säger steglits
Hur ser Din vintermössa ut?
Den har alla sett - en grå rävsmössa
Vill Du ha en mild och grön jul?
Absolut inte
Brukar Du sova gott ?
Oftast, bara jag kan somna. Ibland vaknar jag av att jag "jobbar" inne i huvudet och det är inte bra.
Är Du frusen av Dej ?
Ja, när jag är still eller om jag är svettig och blir avkyld
Vilken fågel vid fågelbordet är vackrast ? Svårt att välja, Jag får svara som de ovan, domherre hannen och Steglits är vackra. Där vi bodde förut kom Stenknäcken på besök ibland, den är vacker.
Hur ser Din vintermössa ut ? Jag har flera, en blå med mönster, en svart "hattaktig" sak som kan dras ner ordentligt över öronen och en Rättviksmössa som min mormor stickat. Och ett ordentligt pannband och några fler mössor 
Vill Du ha en mild och grön jul ?Jag har inget emot en grön jul men lite snö vore fint också.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Brukar Du sova gott ?
- Ja det gör jag.
Är Du frusen av Dej ?
- Nej, jag är varmblodig!
- Domherren
- Hmm, jag har två, en svart som det står New York på och en rosa som det står Svea på.
- Nej, jag vill ha en snöig jul!
/Christina
Brukar Du sova gott ? Ja det brukar jag Är Du frusen av Dej ? Inte inomhus, där får det gärna vara kallt. Men på vintern fryser jag alltid ute Vilken fågel vid fågelbordet är vackrast ? Vet inte. De är alla fina på sitt sätt Hur ser Din vintermössa ut ? Har ett pannband från Öströö Fårfarm Vill Du ha en mild och grön jul ? Ja gärna
Var rädda om varandra
Brukar Du sova gott ? Nej!
Är Du frusen av Dej ? Om det regnar och blåser ute
Vilken fågel vid fågelbordet är vackrast ? Alla har något
Hur ser Din vintermössa ut ? Har aldrig ägt någon
Vill Du ha en mild och grön jul ? Jaaaaaaaaaaaaa!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Brukar Du sova gott ? Ja
Är Du frusen av Dej ? Oftast inte
Vilken fågel vid fågelbordet är vackrast ? Svårt, gillar nog titorna mest
Hur ser Din vintermössa ut ? Svart med skärm. Borde lagas eller köpas ny
Vill Du ha en mild och grön jul ? Jag vill ha en vit jul
Brukar Du sova gott ? Jag har ofta ont nattetid och är uppe mellan varven men visst sover jag både här och där och för det mesta även i soffan efter jobbet
Är Du frusen av Dej ? Ja
Vilken fågel vid fågelbordet är vackrast ? Kan inget om fåglar men jag gillar "kråkfåglar"
Hur ser Din vintermössa ut ? Jag har för det mesta kapuchong
Vill Du ha en mild och grön jul ? Jaa
/Maria
Brukar Du sova gott ?**Både ja o nej.
**
Är Du frusen av Dej ?**Ja i bland.
**
Vilken fågel vid fågelbordet är vackrast ?Domherre.
Hur ser Din vintermössa ut ?Cowboyhatt.
Vill Du ha en mild och grön jul ? Nej.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Brukar Du sova gott ? Generellt ja, men inte de senaste dagarna för då har både sambon och katten väckt mig.
Är Du frusen av Dej ? Något enormt. Börjar sova med raggsockor i slutet av september.
Vilken fågel vid fågelbordet är vackrast ? Hackspetten!
Hur ser Din vintermössa ut ? Jag har väldigt många… Både hattar och mössor, men den som används mest är nog min röda basker.
Vill Du ha en mild och grön jul ? Absolut inte, så mycket snö som möjligt och iskallt vill jag ha!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Brukar Du sova gott ? Jag sover väldigt gott, Nästan för bra
Är Du frusen av Dej ? Japp de är jag
Vilken fågel vid fågelbordet är vackrast ? Alla fåglar är vackra
Hur ser Din vintermössa ut ? hehe har ingen mössa,
Vill Du ha en mild och grön jul ? De var svårt, Till julen vill jag ha en vit jul men sen får våren komma. Men naturen mår bäst om det blir kallt
#12 Ja det är det sällan någon som reflekterar över, det där att naturen behöver kyla och snö för att kunna fortsätta att vara frisk.
Träden till exempel, behöver kyla när saven går neråt, annars kan de torka ihjäl. De behöver också snö för att inte rotsystemet ska frysa sönder.
*13 Ja peter så är de, Naturen behöver vintern och kylan för att komma igen bli gröna och vackra,
Brukar Du sova gott ? Oftast
Är Du frusen av Dej ? Ja
Vilken fågel vid fågelbordet är vackrast ? Domherren
Hur ser Din vintermössa ut ? Den är mörklila
Vill Du ha en mild och grön jul ? Nej 
Brukar Du sova gott ?
Jag brukar inte sova dåligt särskilt ofta, men det är inte överdrivet ofta jag kommer upp i att sova riktigt gott heller.
Är Du frusen av Dej ?
Ja, det var dock värre när jag var yngre. Nu är det mest fötterna som blir alldeles för kalla.
Länge sedan jag tittade på fågelbord, finaste fåglarna utanför mitt fönster är dock skatorna.
Svart och tråkig, ska sticka mig en finare när jag orkar.
Jag vill inte ha jul, men jag vill ha en riktig vinter med snö och -10 grader eller kallare tills det är dags för vår.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.