Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 1190 ggr
Toyan
1

God morgon 29 september

God morgon!

Vaknat till en lite gråmulen morgon, 7 grader, tyst och lugnt i huset och omgivningen.

Frukosten avklarad, nu sitter jag här och avnjuter morronkaffet, sen dags att göra mig klar för att åka till jobbet.

Ha en riktigt fin dag allihopaGlad

anise
1

Godmorgon Toyan!

Vaknade tiiiiidigt,surfat runt fikat och hoppas på sol idag 8+ idag ser lite hoppfullt ut. Idag ska vi åka till stugan och plocka ihop och stänga för den här säsongen. Sedan en tur till en husbilsfirma och kolla.

Önskar alla en underbar LördagKyss

Tag vara på ditt liv,det går inte i repris

chik
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Toyan,,anise o ni alla..Fin dag..

Toyan jobbar du?? ja några får ju göra det, Vinkar till dig o hoppas att dagen går bra…

anise..Hejsan på sig..ja plocka o göra stuga vinter färdig..

Regn här i min del av landet…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

Godmorgon.

Här har just slutat regna. Får se hur länge det håller i sigFlört

/Maria

Anders 50
0

Gomorron!

Regnar här också!

Fick ytterligare ett älglusbett igår, så nu har jag sex små bulor som kliar nåt grymt! Och inget hjälper mot klådan!  Skrikandes

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

God lördagmorgon!

Solen skiner till och från, skönt :P
Ska lämna iväg ena marsvinet idag, han ska få ett nytt hem men en ny liten krabat kommer hit på söndag nästa vecka :) (säljer han pga att han & burkompisen inte fungerar ihop längre).

Denna ska flytta, Hugo. Men han får det toppen! :) Ska kastreras och gå med flickor :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

Godmorgon! Oj, så tidigt ni är uppe på lördagen! Här är det mulet och regnet hänger i luften. Jag ska jobba en stund efter frukosten men just nu sitter jag och njuter av äggröra och yoghurt med hallon.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God förmiddag Glad

Mulet, fuktigt, 8 grader. Nu ska jag åka till reptilmässan i Kallhäll. Skrattande

Cristine
0

Vem klubbade ner mej? Har sovit från 2-½11Förvånad

otroligt i min värld men tacksam är jag!

Regn och rusk och nu har de sågat ner mina kära björkar också.Rynkar på näsanBuhuhuuuu

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

Gomorgon vänner

Hehe jag har också sovet länge, Vaknade i morsen men somnade om. sen ringde telefonen jag var helt snurrig, Fick för mig att jag hade försovigt mig och att det var jobb som ringde klockan11. Men tänkte varför ringer dom så sent?
Hehe men de var min mamma som ringde

Ha en skön dag vänner

aggeelin
0

#8 Har det sågats på din tomt?

Hans K.
0

God middag allihopa
Hittade lite höstfärger på min promenad i dag.
Nu ska jag ta en tupplur och sen läsa på hur man gör hasselbackspotatis, för det ska det bli ikväll :-)
Ha en fortsatt härlig dag. Hälsn. /Hans

JereMina
0

Ha en fin eftermiddag och kväll…här regnar det Obestämd som det ju har gjort hela sommaren Tungan ute

[peter54]
0

God eftermiddag Glad

Just hemkommen från reptilmässan i Kallhäll, 22 mil i regnrusk. Det var otroligt mycket folk, jag hörde en siffra på 900, men det var väl antalet besökare kl 13 skulle jag tro, för hallen är bara godkänd för 550 personer samtidigt.

Mycket fina djur, min systerson var sur för att han inte får skaffa fler, de bor rätt trångt. Jag pratade med folk jag känner och tittade mest, köpte bara foder och mossa.

aggeelin
0

Solen skiner!!

Fridaaaa
0

Nu kom regnet :( Strömmen gick med några minuter.
Jag fryser och huvudet värker :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

chik
0

890. 6 lusbett..i går när jag var ute med hundarna så kom jag in i något stim med Älg löss varav en i ögat o innan jag fick ut den o huvudet skall vi inte tala om..f..n vad dom bits..6bett..På denna kroppen är det Många som har satt sina gaddar..Avskyr dessa äckel..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

#10  Agge de har tagit ner hela skogen förut såg det ut så här

#16 Ischhhhhh

JereMina
0

#16 Lusbett? Jag undra om det är samma typ av löss som brukar komma in med katterna och bita mig?

Anders 50
0

#18 Har aldrig sett att katterna får sådana i pälsen. Det är nog loppor. Det finns små svarta sådana som kan dyka upp på katterna ibland, gräsloppor eller fågelloppor kallas de i folkmun här.

Det finns medel, Frontline (receptfritt) som man droppar i nacken på katterna på våren så slipper man sådana.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
1

#17 Jag har uppfattat att du tyckte att det blev bra med mer utsikt. Men har de varit även på din tomt?

Cristine
0

#20 Nej det var inte utsikten… det var åt andra hållet och de tog de ner förra året.Väldigt många träd på min tomt hade blåst ner och marken var så underminerad  att det var bäst att ta bort allting, men nu har jag börjat plantera för att slippa insikten från vägen. På en del ställen som bakom huset var det bra  för träden stod upp efter huset.Många var jag rädd för när det blåste.