Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 653 ggr
chik
1

God Dagens 9/9

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallo på er alla här i burken..

En fin Söndag önskar jag..Vad ni nu är o gör här..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
1

Halojsen i burken.

Idag har jag sovit längre än vad jag brukar. Nästan 9 timmarFörvånad

Här är lite mulet och 13 grader. Har inga direkta planer mer än att jag ska göra korv stroganoff.

/Maria

aggeelin
1

Godmorgon! Tidigt uppe idag. Men ändå, stora N (barnbarnet) sov nästan till halv sju, det kunde ha varit värre Flört

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

TjingÔ vad god mat ni skall äta..Gott*

Lena.P är jag i verkliga livet.

Toyan
1

God morgon på er!

Solsken men endast 5 grader, som Humlan så har inte heller jag några direkta planer för dagen.

Vad ni än hittar på så önskar jag er en fin söndagGlad

Fridaaaa
0

Morgon!

Känns som attjag håller på att bli sjuk? Känns som det i kroppen :/
Ska hämta mina 3 nya hönor idag.
Ni får gärna komma med namnförslag! Tupparna vi har heter Maif (efter fotbollslaget) och Otto (efter Dag-Otto hehe). De andra hönorna har jag ej döpt med ska ;)

Här är bild på dem 3 nya jag ska hämta :D
Korsning mellan isbar och maran så blir gröna eller mörkbruna ägg sen till våran av dem ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flisan708
0

God morgon! Solen ser ut att komma fram idag, skönt när man har ledig dag. Får se vad de blir. Njut idag!

fotokrafs
0
God dag

Fint ute. Skall dra med mig maken ut att handla mat och kanske ta en koll på ikea. Mamma skall flytta och jag funderar på att skaffa ny soffa till henne.

Fina höns Frida, men vad ska de heta.. Hoppas du får bra namnförslag Skrattande

[peter54]
0

God förmiddag Glad

Fint väder idag också, men bara 8 grader. jag har varit ute i terrarierummet med barnens lillkusin Emil 5 år. Han är superintresserad av ormarna och vill vara med på allt som har med dem att göra. Han kan alla namnen och berättar gärna för den som vill lyssna allt han vet om mina ormar.

Glad

Igår var det fint väder, men plötsligt kom det den värsta hagelstorm jag upplevt på många år. Centimeterstora hagel vräkte ner och det blåste så att vattnet i regntunnorna stod som en kvast 5-6 meter rakt ut. Jag hade ju massa elverktyg ute och var tvungen att rusa ut och rädda dem. Haglen gjorde verkligen ont att få på sig och jag var helt blåslagen efteråt. Tio minuter senare var det soligt och lugnt väder igen.

aggeelin
0

#8 Här kom  också en hagelstorm igår eftermiddag.  Rätt som solen sken blev det oväder

[MossQ]
0

Skuttar in och önskar er alla en fortsatt fin dag:) Vackra bilder och så söta " kvackisar"

aggeelin
0

Sådär, nu har stora N åkt hem! Dags att gå ut och rensa lite.