God morgon 9 augusti
Har inte sovit många stunder i natt. Nu är jag åter igen sönderbiten av mygg på underbenen. Hälsade på min kusin igår å där hon bor har de drabbats av mygginvation! Gud vad det kliar! Myggen måste älska mig, burr! Men gårdagens höjdpunkt var min kusins hundvalp, hon var helt underbar! Gud så söt! Hoppas nu jag kan sova lite till, insmord med grekisk kortison. Kram
God morgon Flisan o alla andra som tittar in under dan !
#0 Lider med dig, jag brukar tycka det är jobbigt med ett (1) myggbett. Såg bilden från Grekland då du blivit biten också. Aj!..Aj!
På min springrunda brukar jag tröttna mitt i skogen, men när jag börjar gå så anfaller dom, då måste jag börja springa igen… fast jag inte orkar egentligen. Så i det fallet är dom bra som träningscoacher 
Önskar er alla en bra dag. Hälsn. /Hans
God morgon!
Usch stackars dej, hoppas du får sova!
Jag vaknar också efter ett par timmar och måste sedan försöka somna om som inte alltid går.
Önskar er en fin dag!
#1 He he ..dem skulle jag också vara rädd för!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Flisan!!!!!Aj Stackas dig…
..
God dagens på er alla..
Hans vilken bra träning du får
Cristine vilken fin bild.
Ja ni där ute fin dag till er. sol har vi i min del av landet..Nu..
Så tjing*****************
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon alla glada "hoppas dagen blir myggfri" 

God morgon!
Fy för mygg flisan, hoppas du får lite sömn nu. Nästa gång får du se till att vara insmord i myggmedel eller höljd i nät.
Trevligare träningscoacher kan man hitta Hans.
Vackert vattenfall Cristine
Vinkevink till er chik och JereMina.
Ha en go'dag alla LK:are!
Kunde somna om en stund! :-) Det komiska i detta är myggen gillar mest mitt högra underben som förra gången. Undrar hur d kan komma sig?! Ha en bra dag allihopa!
Flisan..Det var ju lite konstigt,bara ett be
n.fast jag har nog haft med på bara en sida, När jag tänker lite till baka.
Frida.Aj då låter inte bra..Händer o fingrar behöver man ju.Fin Liten kanin..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon vänner
Solen skiner ute men de känns lite kyligt ännu. Får hoppas att solen värmer snart,
Ajaj Flisan inte roligt alls bli jagad av mygg,. Konstigt med bara ett ben,
Ha en skön torsdag vänner
God förmiddag 
Idag mår jag riktigt skit. Jag har fått problem med de förb … kristallerna i örat igen och går med konstant svindel, allt bara snurrar och jag känner mig spyfärdig hela tiden.
Frugan har åkt för att hämta vår dotter som har avslutningsuppvisning på ridlägret idag. Det ska bli kul att få hem henne, nu har ungarna bara en vecka kvar av sommarlovet.
Gomorron önskar jag er! 
Idag ska jag åka till mamma min. 
Hoppas ni får en bra dag! 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Önskar alla här inne en forts fin dag:)
#8 å #9 Nog är det märkligt med benen allt, det vänstra har några bett. Det högra är invaderat! :-) Vad säger man?! :-)